kickan08 skrev 2008-05-15 21:40:50 följande:
Himmelbit-Japp, det blir bjälkar! Maken var i Aneby och beställde i går! Han fick tag på någon som kunde fixa det! Hoppas dem blir bra, vet faktiskt inte vilken dimension han valt, han fick fria händer. Jag sa bara att det måste se proportionerligt ut, hur han nu ska kunna veta det!Ska bli väldigt kul att se era när dem är på plats!
Vad roligt att det ordnade sig tillslut!! Ja, jag ser också med spänning fram emot att de ska komma upp! De är iallafall uppburna på övervåningen nu, så det känns nära..

Det ljuva livet skrev 2008-05-15 21:42:16 följande:
Försök bara

! *antar att du har drömmarnas drömskåp på lut*
Nu blev du räddad av en styck ledsen son. Tänkte ge mig ut på Blocket-jakt när M ropade...
Vad fin lampan var!!
nublu skrev 2008-05-15 21:43:02 följande:
PD77: Jag hade lågt järnvärde och lågt blodtryck. Det blir man trött och yr i mössan av!Himmelbit: Jasså, är det DÄR du jobbar? Jag har varit hos Anneli Magg idag.
Aha! Anade nästan att det var hos henne du varit. Yes, där jobbar jag. Såg du inte ett tomt och mörkt kontor rakt fram i början av den långa färden bort till intervju-rummen?

. Stämningen var säkert inte på topp heller när jag inte var där. Alla sprang runt förvirrade och visste inte vad de skulle göra... ?!

(OBS skämt, för läsare med "annan typ av humor" än min

).
Det ljuva livet skrev 2008-05-15 21:44:14 följande:
Lasseliten lurade föresten mig till att shoppa idag.. Har en rabattkod på La redoute om nån behöver. 40% på en vara och 25% på resten.
Se där!! Snart är du igång igen ska du se!