Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-05-13 20:29:57 följande:
    Min ena syster hänger också in sina kläder ostrukna och stryker dem när hon ska ha dem. Trodde hon var själv om att göra det.
    Skönt att höra att vi åtminstone är två stycken då
  • Himmelbit
    lasseliten skrev 2008-05-14 19:22:52 följande:
    heja himmelbit!
    Heja heja!! NU ska jag direkt leta fram en bild till dig!!

Har nytt i bloggen också - sista shoppingen på FÖRSTA dagen i Skåne....
  • Himmelbit
    Numberone: Kuuuul med en liten tjej!! Mysigt att få boa och planera!

Lasseliten: Hoppas att du snart blir bättre!! (läste slarvigt innan).

MrsQ: Jag minns att jag sett det men kan inte minnas var. Fick för mig att det var hos Frida (Det ljuva livet - http://detljuvailivet.blogspot.com/) men den var inte vitmålad.

Mimmi: Jaaa, den var supersöt! Synd att den inte fanns närmare!

Någon som vill se bild på platsbyggda skåpet i blivande badrummet uppe? Helt opiffat givetvis men jag är nöjd att det iallafall är ett skåp på plats
  • Himmelbit
    Mimmi: *asg* Skrattar högt åt din kommentar i bloggen!!

Kajsa: Du förstår varför jag inte kunde visa all shopping på en gång va?!
    Måste portionera för er skull .
  • Himmelbit

Egentligen inte mkt att se eftersom det fortfarande är väldigt ofärdigt. Men jag är nöjd!

Satt och täljde på en liten träkloss som ska hålla dörren igårkväll. Kände mig som Emil i Lönneberga!

• Himmelbit

Kanske skulle förklara lite mer, för er som inte är så insatta. Detta är alltså ett platsbyggt skåp som jag fått "tjata" mig till, till badrummet på övervåningen. Vi håller på och inreder hela vår övervåning, som tidigare bara varit isolerad och golvad (läs: ett stort förråd).

Så nu är tak och väggar klara - och skåpet såklart - och snart blir det även kakel och klinker inlagt (imorgon tror jag).

• Himmelbit
    Tjock kulan skrev 2008-05-14 19:38:13 följande:
    HejsanLasse: Krya på dig, när man var liten så var det serietidningar och glass när man var sjuk nu som vuxen är det nätshopping .Mimmi:Soffan är ju bedårande varför finns det aldrig sådana sötsaker i Skåne.Himmelbit: Ja vem behöver träna när man har ett krypande barn i hemmet . Vilken fin vaxduk, är det linnestruktur på den eller ser jag fel?. Kanske skulle ta ett besök till Stoff o Stil o kolla gillar att ha lite att skifta med i köket men har inte hittat någon vit ännu.MrsQ: Tror att Det ljuva livet har en trollhassel gren uppsatt men tror inte att den var vit.Numberone: Vilka söta sängkläder, har ni tagit reda på könet?, det har jag nog missat
    Tyvärr fanns det inte i linnestruktur (hade gärna velat ha det). Så denna är helt vit och slät - funkar bra det också!
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2008-05-14 19:47:55 följande:
    Hihi, fasiken så smart jag är då Skriver ett litet inlägg efter typ en månads uppehåll, men sedan inte hinner vara med i diskussionerna. Ni har inte tappat stinget i skrivandet ser jag Tror nog att det bara blir lite over and out som jag är här den här gången också Gosevännen: Kul att "se dig" med Hoppas allt är bra! Här är det nog det, bara mycket Kajsa: Uppfattade lite mellan raderna att din tjej är sjuk igen . Vill du inboxa och "beklaga"/berätta så får du gärna! Om det ger dig något slags hopp så kan jag säga att sonen har varit friskare nu efter astmamedicineringen. Mer än 1 månad feberfri nu Bara i förrgår och igår hade han feber men var annars så gott som frisk Halleluja Troligen infektionsastma. Får rör i juni.  När blir operatiopnen för er tjej? Eller har det varit? EN STOR KRAM TILL ALLA! Hoppas det är ok att jag hänger på mer aktivt igen sedan då allt lugnar ner sig???
    Hej Fluffis!! Klart du är välkommen när du har mer tid!
    Skönt att höra att det börjar ordna sig med sonen!!
  • Himmelbit
    Daggdroppen skrev 2008-05-14 19:56:59 följande:
     Snyggt!!! *bye bye*
    TACK!
    Kajsa 77 skrev 2008-05-14 19:57:26 följande:
    Himmelbit - Ett riktigt Sandra-skåp!!! Så fint!
    TACK! Ja visst är det! Skåpet som vi har under trappan i hallen har fått "stå modell"
Svar på tråden Vita tråden del 8