Inlägg från: Himmelbit |Visa alla inlägg
  • Himmelbit

Vita tråden del 8

lasseliten skrev 2008-05-14 20:05:25 följande:
    kajsa - jo, äter kåvepenin sedan igår, måtte det bli bättre. Såå, trött på att vara sjuk och orkeslös....och bitter. Missade världens mest spännande möte idag på jobbet. Surt! Fluffis - skönt att höra att sonen mår bättre! Klart du får komma igen när du har mer tid. KRAM! Himmelbit - jättefint inbyggt skåp! Bra att du stod på dig! Kul att det börjar ta fart på övervåningen. Hur långt har ni kommit?
    Tack, ja det känns bra att jag stod på mig och använda min kvinnliga list! .
    Vi har lejt bort badrummet, så det är en firma som gör det. Känns bra - både för att det är ett badrum och för att det går fortare. Sambon har ju att göra ändå kan man säga .

Så det som är kvar är väggar (spackling, slipning och tapeter), golv och lister (förutom badrummet då. Fönsterbrädor och foder.
  • Himmelbit

Hej på er!

Är hemma och VAB:ar idag med stackars sonen som fått feber och hosta. Nu sover han en stund så jag passar på att kika in här.

Sylt: Har du haft 20 vagnar!!!! Förvånad *hakan i golvet* Krävande liten son du har . Då förstår jag att du kan det här med vagnar!

• Himmelbit
    lasseliten skrev 2008-05-15 13:27:53 följande:
    13 år emellan - GRATTIS till jobbet! Sååå roligt! När börjar du? Fortfarande hemma sjuk så nätshoppingen fortsätter. Har precis fyllt en korg på La Redoute. Vet inte om jag ska klicka iväg dem eller inte...Titta vilka fina kuddfodral jag hittade...billigt tycker jag..www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Klicka iväg - det är du värd!!
    Kuddfodralen var jättefina!!

Heja heja!

Ja, lille plutten vaknade igår kväll med feber och hosta. Så nu får han vara hemma och kureras.
  • Himmelbit
    Sylt skrev 2008-05-15 13:40:05 följande:
    Oj, nu blev det lite "råttan i pizzan" . Har haft lite drygt 10.... Nu väntar Britta & Melitta på Enji o mig på fsk
    Jag såg nog att du skrev en bra bit över 10 och sen x2....
    lasseliten skrev 2008-05-15 13:43:34 följande:
    Himmelbit - du låter farlig att shoppa med...det brukar annars vara min roll. - Klart du ska köpa den...men kööööp. hittade den hör tröjan till sonen. Blått tänkte jag www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx
    Jag är livsfarlig att shoppa med och livsfarlig på att shoppa själv!

På tal om shopping - nu är sista "shopping-bekännelsen" på plats i bloggen, efter vår resa.
  • Himmelbit
    nublu skrev 2008-05-15 18:46:43 följande:
    HannaE: En estnisk hundralapp motsvarar ungefär 65 SEK. Mitt tips är att spara dina estniska pengar och göra av med dem nästa gång ni åker till Estland. Just nu har jag estniska resetips i min blogg som nedräkning inför vår semester. Lynn: Vilken liten goding! Grattis!13 år: Jättegrattis! Himmelbit: Om du ändå var hemma idag kunde du väl knallat ett varv på stan med mig? Jag har varit hos Montico på intervju idag, hoppas att det trillar in något jobb snart till mig. Jag måste erkänna att jag var jätteavis på er som köpte stolarna från Ellos. Hade gärna köpt två jag också men hade kort om cash just då. Min smala lycka tycker jag nu så här i efterhand.
    Men vad säger du? Du har ju varit på min arbetsplats idag då!! Vem har du träffat?
    Ja, klart jag hade kunnat shoppa med dig idag då. Men vi har mest varit inomhus idag. Lille plutten har ju feber
  • Himmelbit
    LinaoMatilda skrev 2008-05-15 20:09:10 följande:
    Hej Himmelbit! Mår lill killen bättre?
    Hej Lina!
    Nja, han är fortfarande febrig mellan varven och vill inte äta.. Har blivit välling idag varvat med Ipren och hostmedicin. Så vi får vara hemma imorgon också, så han hinner piggna till över helgen. Nu sover han iallafall och jag hoppas att han får sova ostört hela natten.
  • Himmelbit
    kickan08 skrev 2008-05-15 17:23:24 följande:
    Hej på er! Mitt internet håller på och strular varje dag nu, såå irriterande!!Nu finns det lite bilder i galleriet på vårt kök. Det är ju inte färdigt än, det är ej kaklat och kyl/frys ska dit + ett skafferi ska byggas. Men i våra ögon har vi nu ett kök och det är vi så glada för!Nu ska vi se om jag kommer i håg allt jag skulle kommentera..Vanilj- Tycker så synd om er som drabbats igen!!KramSylt-UNDERBARA kuddar!! Vill med ha!Har även sett väldigt fina tv skåp, tror det var mimmis och sylts!Lasse-Krya på dig!!Anton-Känner igen tröttheten i slutet, vi var på husvagnssemester när jag var i v 32. Jag var sååå trött och ville bara ligga i vagnen och sova..Numberone- fiin bräda!Himmelbit- Väldigt snygg garderob i badrummet, det kommer bli super! Vad har ni valt för kakel/klinkers?
    TACK!
    Vi har valt ett vitt kakel 10x30 (rektangulärt alltså). Till golvet har vi valt en klinker som är brun-grått-aktigt... Också rektangulärt men lite större. Till duschen har vi samma färg men mosaik för få till fallet.
    Hur går det för er?
Svar på tråden Vita tråden del 8