• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Vaniljdröm

Smultron,

Du har säkert rätt! Noll koll känner jag att jag har just nu!

• Mufflon

Peak, näe det är en färdigsydd historia, jag är väldans väldans dålig på att sy!!

Milda; vad är det du säger?? Då kommer jag oxå o få vänta på min tidning

Numberone: Lantliv har oxå lite reklam i slutet på tidningen men det är en helt klart underbar tidning, väl värd pengarna!!

• happy73

Anki!
    Jag läste att du känd att du inte riktigt kom in i tråden och fick svar. Jag hoppas att du inte tappar hoppet. Jag är själv ganska ny på tråden och tycker att den har fungerat jätte bra. Jag har fått jätte många bra tips om vart jag kan hitta saker och hur man kan göra om saker. Men saken är den att det skrivs så mycket på tråden och fort så skriver du en fråga på morgonen måste du nästan gå in efter en timme för annars får du läsa ikapp så himmla många sidor.

Det är ju kul att tråden är levande men frustrerande i bland.
    Ett tips är att skriva en fråga i någons gästbok.

• happy73

Numberone!
    När ska du få din bebis?
    Själv skulle jag ha fått min den andra maj men den vill inte ut.
    Jag funderar också på att köpa någon tidning men frågan är ju om man hinner läsa den eller om jag blir så frestad och hinner läsa den innan jag åker upp...

• Mufflon
    numberone skrev 2008-05-08 11:10:18 följande:
    mufflon:helt klart en bb-tidning då med andra ord När kommer nästa nummer?
    Ja, helt klart en bb-tidning, nästa nummer kommer 13 maj men med en prenummeration så brukar de juh komma lite tidigare så det är bara å ge sig till tåls!!
  • Vaniljdröm

Ett annat tips är att lägga upp lite bilder i sitt bildgalleri. Det behöver inte vara personligt alls men det ger en känsla av att det verkligen finns en person och ett intresse bakom frågan.

Nu talar jag för mig själv men jag blir mer benägen att svara på frågor om jag får veta lite mer än att jag är "oinbjuden".

• Gullfina
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Fy vad elakt!Ledsen Hoppas att han slutar nu.
    Kram till dig.
Svar på tråden Vita tråden del 8