• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • LinaoMatilda
    Truffles skrev 2008-05-08 11:34:07 följande:
    God morgon (eller något) allesammans!Hinner inte skumma igenom just nu men tänkte när jag såg den här annonsen att det var länge sedan det pratades skåp härinne... www.blocket.se/vi/16298664.htm
    Så fint skåp!!

Vad gäller att vara på tråden eller inte så får alla såklart göra som de vill. Men jag vill bara säga att även om man känner att man inte har något att visa upp själv så kan man ju alltid ge sin åsikt om det som andra visar upp, det uppskattas. Men såklart om man bara vill ta det lugnt utan att skriva är man välkommen ändå.
  • Truffles
    MildaMaränger skrev 2008-05-08 11:55:05 följande:
    jag kanske skulle skriva att jag har ett nytt inlägg också
    *hihi* det förstod vi...
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Nä, men fy vad otäckt, usch!
    Mufflon skrev 2008-05-08 10:19:26 följande:
    Hej hopp!!!Hoppas allt är bra med er alla!!! Usch, läste vad som hänt dig, Mimmi, *ryser*, vilka otäckingar det finns!!Tur att du kunda få reda på vem det var!!!Jag följer juh oxå tråden dagligen, gärna flera ggr under dagen men har juh aldrig något att tillföra, hinner liksom inte med.Gubben är i Malmö hela veckorna på kurs, då är det crossträning, fotbollsträning, fotbollsmatcher och så ska man hinna jobba utöver det oxå!!! Apropå Lantliv så fick jag ingen tidning idag heller Läste att nån fått den redan igår, skiljer det så många dar på olika ställeni landet? Fick en prenummeration av mamma o pappa när jag fyllde men den kanske inte har kommit igång ännu....Underbara, underbara väder, bäst o ge sig ut lite i solen...Kram på er!!
    Ja, jag har märkt det tidigare att det skiljer sig rätt mycket när man får sin tidning. Jag har då inte fått min ännu.
  • Vaniljdröm

MM,

Snyggt omslag på boken. Hoppas att den är bra!
    Åh, jag älskar "Saxifraga". Så sött!
    Har ni en liten trädgård till er lägenhet?

• MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-05-08 12:18:21 följande:
    MM,Snyggt omslag på boken. Hoppas att den är bra!Åh, jag älskar "Saxifraga". Så sött!Har ni en liten trädgård till er lägenhet?
    ja en liten än... bilder kommer så snart den är i ordning.

Idag ska jag åka ner en sväng till Råå och småbåtshamnen. Ska köpa mig en stor glass och njuta av den lilla inredningsbutiken som finns där. Myyyyys
  • aneka

här vet ni säkert..... har pappelina en viggo star matta som bara är röd med vita stjärnor?

Svar på tråden Vita tråden del 8