• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • JagOchHan

Truffles - ja det trodde jag med ett tag där då ingen , verkligen INGEN butik visste vad jag snackade om. Men så där igår stod dom i ica butiken. Trots att just den butiken var den enda som hört talas om dom och haft dom v 15 och hade sagt att dom var slut.

Det lönar sig att vara enveten som en lus

• juliah
    JagOchHan skrev 2008-05-08 15:06:58 följande:
    kanske skulle lägga med bloggadress oxå då www.dontletthebedbugsbite.blogspot.com
    Åhååå, vattenmelon. Gud så smarrigt, den smakar bäst med fetaost en varm sommardag, mums!

Sylt, synd att du inte fann det rätta bordet. Men ett runt är säkert jättefint det med.

Nu har jag beställt min morsdagspresent, när är den stora dagen egentligen?
  • JagOchHan

juliah - jaaa och det var en sådan med riktig sommar smak

fetaost och libabröd... *dreggel*
    25 maj är väl morsdag om jag inte minns fel.

Kanske ska försöka tänka ut nåt till mamsen...

• juliah
    JagOchHan skrev 2008-05-08 15:22:24 följande:
    juliah - jaaa och det var en sådan med riktig sommar smak fetaost och libabröd... *dreggel* 25 maj är väl morsdag om jag inte minns fel.Kanske ska försöka tänka ut nåt till mamsen...
    Låter underbart! Libabröd, menar du libanesiskt pita?
    Ok, 25 är ganska snart. Ska kika efter present till mamma jag med.
  • dansdotter

hej! Kollar om det är någon här som vet hur man får tag i torkad lavendel. Det kanske är någon här som har o vill sälja =)
    Tänkte sy doftpåsar.

• Enji

Sicken shoppingrunda Syltan! Duktig du

Vi har fixat och rensat massa skräp från förrådet som fick åka till tippen nu. Nu ska vi bara ställa i ordning resten som är kvar. Utemöbler och dyl. Det får bli morgondagens lilla projekt. Skönt det är när man får lite ordning även i förråd!

• mimmamum

Jag missade också Leila, kanske går det att se på TV4 hemsida?

Feta och melon? Det har jag aldrig provat!

Grattis julia till bloggtipset! Underbart med Lantliv!

Jag får nog också lägga in en vink om morsdagspresent om jag inte vill bli utan!

• LinaoMatilda

Hej!

Här i Finland är det morsdag nu på söndagen. Vi brukar inte fira det så värst mycket, men visst är det trevligt med en liten teckning från barnen och att J minns det på något sätt. Kanske jag ska köpa mig en present också

Truffles: Trevlig lösning på "blomlåda"

HanOchJag: Kul att ni fick tag i boken tillslut!

Svar på tråden Vita tråden del 8