Vita tråden del 8
Juliah- Jo, illmåendet har i stort sett gått över och tröttheten vet jag inte om det beror på jobbet eller Lilla fyran Jag ser fram emot det hela iallafall
Juliah- Jo, illmåendet har i stort sett gått över och tröttheten vet jag inte om det beror på jobbet eller Lilla fyran Jag ser fram emot det hela iallafall
Juliah-Planera och planera, jag letar efter en ny och smidigare vagn.
Sen kan vi vara hemma båda två hela nästa sommar och det ska bli jätteskönt! Blir antagligen ett par veckor i Malmö och Köpenhamn, har redan börjat spara pengar
Hehe, tänk på att det är nästa sommar vi pratar om! Så jobbigt när man gör så och ångrar sig sen!
Förresten, står er brevlåda ute vid vägen?? Skulle kunna lägga din tygbit där då när vi åker förbi isåfall
Jag vill måla om i vardagsrummet, den färgen vi har nu känns så intetsägande på något sätt, gråvit i en tråkig färg!
Frågan är vi vi ska ha vit eller någon ljus ljus färgskiftning..
Vi ska byta sovrum allihop här hemma, vi behöver ju inte ett stort sovrum eftersom vi bara sover där. Så sonen tar dotterns, dottern tar vårt och vi tar sonens Jag vill helst göra allt nu på en gång, men det är nog lite överkurs att fixa allt själv just nu!
Ja, får köpa en vit färg som är snygg till väggarna i vardagsrummet!
Är också sugen på en beställning!
Mia-du anar inte hur sötsugen jag blev nu!!