Vita tråden del 8
Helt slut efter jobbet!!
Läste att MM har åkt in, hoppas allt går bra!!
Ett halvår kvar tills det är min tur, man blir både rädd och förväntansfull när man läser om de andra bebisarna som är på väg!
Helt slut efter jobbet!!
Läste att MM har åkt in, hoppas allt går bra!!
Ett halvår kvar tills det är min tur, man blir både rädd och förväntansfull när man läser om de andra bebisarna som är på väg!
Min yngsta fick de fixera vid förlossningen så det där kan ju vara väldigt olika!
Vi fick en pinnsoffa på köpet när vi tog över vårt torp
God morgon!
Idag är jag ledig
Jag ska ge mig på ett tråkigt men nödvändigt projekt- allas kläder skall byta plats och förvaring! Efter ommöbleringen av allas sovrum så är det dags att flytte efter kläderna, hua!
Sen ska jag måla ett varv till på min sekretär som jag inte fick måla
Bea- jag får uppdatera bloggen, har inte gjort det på länge . Det är mest jobb, och sen sooova! Blir skönt sen när jag får vara hemma igen och pyssla med mitt
Att man inte kan hålla sig till en sak i taget! Har lyckats flytta sonens kläder, sen helt plötsligt står jag och putsar fönster i vårt sovrum!?? Jaja, får återgå till kläderna ;-=
Bea- Hahahaha, precis, man gör alltid så!! Sen har man helt glömt vad man skulle göra från början! Jag måste lära mig att göra en sak i taget, men hur sjutton ska man lära sig det?
Bea- jösses vad fina det blev! Man tager vad man haver, mina kuddar har säkert lite allt möjligt i sig
Har ni några Rustatips?? Ska nog förbi där en sväng i eftermiddag
Tack Bea!! Bullformar och skålar har jag, har tittat på kuddarna och sist tänkte jag köpa men då hittade jag inga!! Ska leta noga i alla hyllor idag!!
Nu är sonens,mina och sambons kläder klara, bara tjejernas kvar!!
Jag skäms nästan för att jag har så mycket kläder som jag inte använder, de tar sån plats :-/
Tillbaka efter en underbar dag på jobbet! NOT!
Nu får vi inte sitta ner så någon ser tydligen..och vi som springer hela dagarna! Jag har dessutom stödbälte för min foglossning som börjar braka loss ordentligt...kul kul!
Jag har också såå svårt att hitta lampor, speciellt till vardagsrum och sovrum. Just nu har jag kopplat in ström i lite större ljuslyktor och det funkar fint så länge!
Vi har ju nyss bytt sovrum så vi vuxna har det minsta, känns mer rättvist eftersom vi bara sover där och vi fick mer plats i rummet än vi hade räknat med
Mia- jag jobbar inom äldreomsorgen, demensavd. Tycker inte vi gör annat än att springa i korridorerna. Rökarna däremot kan gå ner till personalrummet och sitta ute och röka i 10-15 minuter utan att det klagas *surar*
Tjena hej!
Ska snart till jobbet men imorgon är jag leeedig!! Ska åka och köpa vackra skålar och koppar som jag spanade in igår! Har ingen aning om varför jag inte köpte dem på en gång, det var halva priset!!
Mimmi- säg till om du hittar någor fint, jag är också på jakt!
Goddagens!
Har min lediga idag och ska bege mig och hoppas att de vackra muggarna och skålarna finns kvar som jag såg i helgen! Vita med vacker form och rosmönster
Tror min rygg kommer att ta kål på mig, foglossningen börjar hörja vilt och stödbältet hjälper inte mycket, hur ska det sluta??
Jag har också Ikeas Leksvik vitmålad i hallen!
Vad snälla ni är
Jag ska ringa min bm imorgon, hon sa åt mig att ringa så fort det börjar krångla med ryggen (förra graviditeten var jag sjukskriven för foglossning, ljumskbråck och propp fr.o.m vecka 26)
Grejen är att jag har mitt vikariat t.o.m 30/9, sen sade chefen att vi förlänger det då, frågan är om hon gör det om jag är sjukskriven då, verkar ju konstigt..
Jag köpte två muggar och två skålar idag iallafall
Grattis Mia, vad kul
Min bm har passande nog gått på semester så jag får väl traska runt så här i ett par veckor till..
Nytt i bloggen, min nya koppar och skålar
Smultron- jo, det kan jag ju, jag tycker det känns så jobbigt att ringa och beklaga mig bara och då känns det lättare eftersom jag hade samma bm sist och vi redan har pratat om det.. vi får se hur jag gör!
LCroft- nej fy vilken otur!! Hoppas du hittar något nytt och bra fort!