Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-05-21 21:14:01 följande:
    Skönt att höra att man inte är ensam om att behöva tjata på killen. Känner mig sååå irriterad just nu
    Vet precis vad du menar, det är hopplöst och man blir bara arg och grinig. Varför är det så svårt att t.ex plocka bort efter sig när man gjort något?
    Nä, de har ingen koll alls om det inte är något som de själva tycker om att göra!
  • lillafruluva
    Det ljuva livet skrev 2008-05-22 21:57:29 följande:
    Surt! Budet på skåpet var uppe i 1100:- och jag blev genast snål!
    Ähhhhh...undrar vad det slutar på??!Fundersam

Numberone- Lycka till om det blir något nu!! Kom ihåg att sänka axlarna och slappna av
  • lillafruluva
    Videli skrev 2008-05-23 10:42:41 följande:
    JA men jag vet, det är ju helt galet. Ska man behöva skaffa 10 barn för att få ha den här tiden lite längre. Det går för fort!Jag har oxå ångest för dagistiden, vi som till o med ska byta kommun. Jag har ju ingen koll alls vad som är bra dit vi ska flytta...
    Hehe, ja vi är ju inne på nummer fyra fick vi veta igår Hemlis
    Oj, känner du ingen i nya kommunen då? Annars får du sitta i lekparkerna och prata med föräldrar och fråga
  • lillafruluva
    Videli skrev 2008-05-23 10:53:47 följande:
    Åååååå vad kul GRATTIS Jaaa jag trodde inte ens Vide skulle komma, men nu skulle jag kunna tänka mig flera barn. Men vi måste ha flyttat först
    Hehe, jag trodde jag skulle vara en sån som aldrig skulle få barn, men tji fick jag
Svar på tråden Vita tråden del 8