Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita tråden del 8

Smultron och glass skrev 2008-05-16 19:06:54 följande:
    Lillaluvan: Jajamensan! Jag pratade med tjejen idag, och hon verkar vara hur gullig som helst och framför allt verkade hon veta vad hon pratar om.
    Vad skönt!! Hoppas det funkar för dig
  • lillafruluva
    Smultron och glass skrev 2008-05-16 19:16:49 följande:
    Det hoppas verkligen jag också! Det är jobbigt att ha en trädgård på 2000 kvm som jag inte vågar vara i (och det är ju itne så att det kryllar av stora boaormar eller något, det är kopparödlor vi har...) Men nu är första steget avklarat - att boka tid.
    Precis, skönt att känna att man är på väg!
    Vi har huggormar ute vid torpet, höll på att snubbla över en bjässe sist vi var ute, riktigt obehagliga är de!!
  • lillafruluva

FruPuffen- hoppas ni får en mysig dag!

Kajsa-kul med många besökare!!

Mycket jobb den här veckan, inte en endaste ledig dag- det resulterade i att trötta jag ställde väckarklockan fel och hade imorse 20 minuter på mig att väcka alla barn och få dem klädda och redo att gå, men vi hann
    Jag är en sån som aldrig kommer för sent och jag hade panik där på morgonen när jag insåg vad jag hade gjort, sen hade jag huvudvärk hela förmiddagen.

"Nytt" hos mig i  bloggen!

• lillafruluva
    Kajsa 77 skrev 2008-05-16 22:34:14 följande:
    Usch ingen bra start på morgonen. Har själv dessvärre ofta såna. Kanske inte 20 minuter, men väl en halvtimme. Men då är det oftast för att jag är för trött för att orka ta mig u sängen.Hoppas du får ta det lugnt i helgen!
    Hehe, jag ställer alltid väckarklockan så den ringer en halvtimme innan jag måste gå upp! Då kan jag snooza en halvtimme
    Jag jobbar lördag kväll och söndag dag i helgen, sen ledig med alla barn på måndag och jobba på tisdag, vila får man göra i graven
  • lillafruluva

En cheesecake med jordgubbar står i frysen!

Fick ett ryck och fixade balkongen, ganska varmt och skönt där ute nu!

Har en ledig dag idag, sååå skönt! Alla barn är hemma men de är rätt bra på att roa sig själva.

Nu kom Allt i Hemmet i brevlådan också

• lillafruluva

Har varit ute och plockat blommor så det doftar ljuvligt här

En väninna som jag haft sen vi var små var här och hälsade på(bor i Gbg annars) och vi bestämde att jag ska åka ner utan resten av familjen och bara ha kul en helg. Måste genast leta upp alla roliga butiker där!!

• lillafruluva
    numberone skrev 2008-05-19 15:43:27 följande:
    Jag bryter bara ihop här idag.... ingenting stämmer och jag får verkligen inte bebisrum till att bli nå bra.... Det känns bara fel hela tiden, det blir inte det minsta mysigt! Hur har ni fått era barnrum att se fina ut?
    Har du någon bild så kan alla överösa dig med förslag!?
  • lillafruluva
    numberone skrev 2008-05-19 16:23:38 följande:
    ok... Va ett tag inne på att sätta skötbordet på den väggen som gungstolen står emot och sätta byrån mitt emot där den står idag men då fanns ju ingen plats kvar alls för gungstolen...
    Tycker också som LinaoMatilda.. Några textilier?? Pläd i gungstolen?
    En tavellist med böcker eller nallar?? Kolla runt i folks bloggar under etiketten barnrum!
Svar på tråden Vita tråden del 8