• Peak

Vita tråden del 8

Miamariah - nej vi gör dem inte själva, jag tyckte vi skulle prova men sambon tror att det tar för mycket tid och då skulle han vilja ha flera tusen per stol! Trodde jag skulle kunna få tag i fler där jag köpte Lowes stolar, men någon annan hann före!

Vanilj - fint parasoll!! Vad kostade det?

Hoppas alla har det bra i Sthlm och gör fin-fina fynd!! Och har det jättetrevligt när de får umgås också såklart!!

Nån här som jobbar som butikschef? Snubblade över några sådana utbildningar och blev lite intresserad!

• Peak

åh vad jag hatar blogspot, varför är det så himla trögjobbat? Kolla senaste inlägget (stolarna) varför hamnar texten mellan bilderna?
    Den ligger under bilderna när jag skriver och sen hoppar den upp!
    Och bilder och text hamnar ju aldrig där man vill!! SUCK!!

• Peak
    numberone skrev 2008-06-29 18:22:15 följande:
    STORT TACK TILL ER ALLA!! Det värmer så mycket!!Psst....har gått ner allt i vikt och väger nu som vid inskrivningen i v. 8....
    läste tillbaka lite och vad fint du skrev OCH tänker! Sund inställning till livet! Klart hon är er alldeles underbaraste lilla prinsessa. Hon är unik som alla barn och det är just det hon är - ert barn och er lilla dotter! Lycka till i veckan och ta hand om er lilla familj! Kram från mig och Lowe
    (som verkar hur trött som helst idag, sovit middag 2 ggr och nu bara sitter i min famn och leker med sina nappar och kramas...hmm ovanligt!)
  • Peak
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 12:10:02 följande:
    hihi... det är bara skåningar som säger jobb.... typ "jag är på jobb" *fniss*jag är så van med att man säger "jag är på jobbet"... hihi...
    ja och att ni tror att alla vet vad Gumpen är! Läste det i en tråd, vet inte skåningar att man inte säger Gumpen någon annan stans? (inte så världsvana kanske obs skämt!)
    Det är mer man kan se det på...tänker...ni skriver "där är" istället för "det är" väl?
  • Peak

Kajsa - ja det sa min kompis från skåne och jag höll på att skratta ihjäl mig, det är samma som Gumpen.

ninizen - menade att ni pratar så och därför ser man ibland på det som skriver här att de är från skåne antagligen eftersom de även skriver så Och nyckelen, spegelen osv (skrivs oftast inte!)

• Peak

Ninizen skrev 2008-07-03 22:00:05 följande:

Så söt han är din lilla kille. Theo upp i dagen med traktor, moped, motorcykel, grävskopor, buss, bil och  lastbilshysteri.
    ja det är inte klokt! Hur kan nästan alla små pojkar vara så fascinerade av fordon?

Grattis MM till söta lilla dottern!
  • Peak

Sussi N skrev 2008-07-04 10:08:36 följande:

Kikade in i ditt galleri, jättefint hus ni har.Blev så full i skratt, då jag såg att du skrivit bordlampa, det är vad det heter men i alla butiker säljer dom jämt bordslampor....Vem vill ha en slampa på bordet, i taket, på väggen osv, osv...???
    härliga smycken du gör - jag mailade dig
Svar på tråden Vita tråden del 8