• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Kajsa M

MiaMariah - Inatt hade vi kontakt med barnakuten och de säger att det kan vara krupp. Men det tror jag inte alls. Imorgon ska vi prata med öron-näa-hals igen och trycka på för operation snarast möjligt. Men det är ju inte det lättaste i strejktider...

malins79 - Får se hur det ska gå imorgon, men jag tror inte jag kan göra det.

• Kajsa M

Linaomatilda - Ska sätta upp oss på återbudslitan nu. Hoppas på en op i veckan, annars får de hjälpa oss på annat sätt. Sova kan hon inte i alla fall. Luftvägarna blockeras totalt...

Lasseliten - Tack! Gullig du är!

Ja gulliga är ni allihop förresten!

• Kajsa M

Kram tillbaka!!!

Ska försöka sova lite nu.

• lasseliten

Kajsa - stackars lilltjejen! Barnen är ju ens allt, förstår att du är orolig. E har haft (falsk) krupp vid något tillfälle. Förstår känslan även om det inte är krupp din tjej har. Hoppas att natten blir bättre än föregående! Du kan väl hålla oss informerade, om tid finns såklart! Tänker på er.

• MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-05-11 22:20:18 följande:
    MiaMariah - Inatt hade vi kontakt med barnakuten och de säger att det kan vara krupp. Men det tror jag inte alls. Imorgon ska vi prata med öron-näa-hals igen och trycka på för operation snarast möjligt. Men det är ju inte det lättaste i strejktider...malins79 - Får se hur det ska gå imorgon, men jag tror inte jag kan göra det.
    Ja, hoppas verkligen på snabb tid!
  • Tjock kulan

Kajsa: trist, minns att ni haft problem länge med lill snäckan hoppas det löser sig snart. Inte kul när hon bara vill sova och nu inte får luft som hon ska, man blir ju helt förtvivlad som mamma, skickar ett fång av styrke kramar till dig.

• Ninizen

Kajsa: Nämen fy vad orolig jag blir för er! Tycker så synd om er lilla tjej och även synd om er som inte får sova. Otroligt påfrestande att det är strejk nu också. Hoppas verkligen att dem prioriterar er så att ni får hjälp så fort som möjligt. Krupp?? Vet inte vad jag tror men om ni INTE tror det är det, så är det säkert så. Mammaintuitionen brukar ha rätt. Det har jag redan lärt mig. När jag efter 3 nätter på BB var säker på att T hade mjölkallergi. Äh pyttsan, sa flera läkare och sköterskor. Det har han INTE försäkrade dem Gissa vad han hade och har?? Stå på er Kajsa. Skickar en styrkekram till er alla i familjen.

Stor kram Nina

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Tjock kulan

Har skummat i kapp och nu går ögonen i kors

Lilla fru: Tack för att du orkar engagera dig, ser jätte bra ut redan nu , har lagt till mig, hoppas du frisknat till efter din lååååånga förkylning.

Enji: Underbar stol

Himmebit: Sluta frestas nu är jag ju sugen på tårta lagom till tandborstningen grrrr.

Sen var det någon som visade en underbar veranda som såg hur stor ut som helst, den var otroligt fiiiin

Sov gott nu kryper jag till kojs

Svar på tråden Vita tråden del 8