Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

numberone skrev 2008-06-05 19:15:26 följande:
    Anton:Vilka fina lakan!!
    tack, verkar vara superskön kvalitet på dem
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-06-05 19:18:34 följande:
    Haha inte en enda... eller jo hade 2-3 värkar igår men det var allt och idag har det varit lugnt med lite vanliga sammandragningar emellanåt.... skit trist! Hur går det för dig i värmen??
    När man väntar på förlossningen så är det ju nästan så att man bli glad om man får ont :) Här går det allt bra, men visst är det lite jobbigt med värmen. Fick min sjukskrivning förlängd så jag kan fortsätta jobba halvtid så det känns bra
  • Anton2005
    Tjock kulan skrev 2008-06-05 19:25:11 följande:
    Nymålat kakel, bara den bruna listen kvar att målainnan målning, Rosa mardrömmskakel Mimma:Super grattis till huset det är ni värda efter allt slit och kämpande.Vanilj: vackertMM:tack ska kolla där då
    Åh vad bra det blev!
  • Anton2005
    Tjock kulan skrev 2008-06-05 20:10:12 följande:
    Oj då vad små bilderna blev hur får ni andra era bilder stora Anton, Numberone, MariaV och Truffles: Tack så mycket är så himla nöjd själv efter att ha utrotat den rosa kökskakeln.Anton: Ja jag var oxå in om Hemtex och fyndade 2 tavellister till hallen för 79 kr, det kan man leva med , fina påslakan du köpt till sonen. Såg du de nya varorna som de skyltat med i New England stil? De vita Quiltade kuddfodralet hade jag kunnat tänka mig hemma hos mig
    Nej de måste jag ha missat. Skulle vilja ha nå´t snyggt överkast till sonens säng oxå men det verkar vara svårt att hitta.

Nu sover lilla Anton gott i lakanen iaf och jag kan sitta o slappa resten av kvällen :)
  • Anton2005
    Vaniljdröm skrev 2008-06-05 20:27:29 följande:
    Tror ni att detta är en House Doctor?Någon som vet hur upphängningen ser ut på baksidan?www.fridasgard.se/varor.asp&va...
    Ser ju ut sem dem men va konstigt att det inte står om det är en HD.
    Jag vet tyvärr inte vart man kan hitta dem på nätet
  • Anton2005
    Vaniljdröm skrev 2008-06-05 20:34:48 följande:
    Jag har mailat och frågat.Man vill ju gärna ha den äkta Tycker ni att den passar i ett badrum?
    Tror det skulle bli gör snyggt om resten av badrummet passar ihop med stilen på spegeln. Är det inte någon här i tråden som har en sån i sitt badrum? Kommer inte ihåg vem för det va jätte länge sen den bilden visades
  • Anton2005

I morgon ska vi åka till Vingåker factory outlet. De har börjat sälja saker från Himla och sist sambon va där fanns jätte mkt snyggt. Hoppas kunna hitta lite snygga bebiskläder oxå Glad

• Anton2005
    malins79 skrev 2008-06-05 20:49:00 följande:
    Denna lilla vagga köpte jag idag på loppis till Jacob. Det var kärlek vid första ögonkast. Ska den målas vit eller behållas trären?Grattis Mimma! Hoppas vi snart få se någon bild!
    Söt vagga. Den är väldigt fin som den är men jag hade nog ändå inte kunnat låta bli att måla den vit :)
  • Anton2005
    Juleja skrev 2008-06-05 21:14:31 följande:
    Mimma:Åh vad roligt! Jagg har undrat hur det hade gått! Men så tittade jag in alldeles lagom för att få nyfikenheten stillad! Grattis!!! Jag kände mig lite åksjuk efter att ha tittat på bilderna... Anton:Jag köpte nya sängkläder på hemtex, i höstas tror jag det var, men har upptäckt att det blivit hål i en av sömmarna, på nån decimeter! Fy så dåligt! Nu köpte jag dem ju på rea men de hade alltså kostat 599:- styck tidigare! Dåligt dåligt. Så trist.Hoppas du har bättre tur! Det var tjusigt och fint! Malin: Vitmåla tycker jag!
    Jag älskar deras satin sänkläder de har hållt super med tabke på hur många gånger vi tvättat dem. Nu köpte jag percale och de värkade oxå jätte sköna.
    Hoppas att du slipper få trasiga lakan igen
  • Anton2005
    mimmi006 skrev 2008-06-05 21:22:40 följande:
    Anton- aha, Vingåker alltså! Dit vill jag åka :-P! Jag har många sängkläder från Hemtex, gillar Living serien, och de har hållt sig jättefina!
    Utbudet brukar variere från gång till gång, som på de flesta andra outlet men jag har alltid hittat massor när jag varit där Glad De säljer en del kläder från PoP oxå
Svar på tråden Vita tråden del 8