Vita tråden del 8
Nu vill jag ha förlossning i morgon när vi pratar så här. Är verkligen sååå trött på att vara gravid. Nu slutar jag iaf jobba. Tror att jag ska åka o köpa McDonalds :)
Nu vill jag ha förlossning i morgon när vi pratar så här. Är verkligen sååå trött på att vara gravid. Nu slutar jag iaf jobba. Tror att jag ska åka o köpa McDonalds :)
Ser att ni pratar tavlor. Tycker det är jätte svårt med tavlor.
Min snälla mamma hade varit på loppis igår och köpt med 4 jätte fina tavlor med alla barn i bullerbyn motiv och sen en ros-tavla som jag letat jätte länge efter
Tror att jag börjar gråta snart. Mamma samlade på Carl Larsson tallrikar till mig och min syter när vi va små. Nu har jag målat en tallrikshylla som jag tänkte ställa dem på men jag kan inte hitta dem någon stans. Kan inte komma på att jag sett dem sen jag flyttade hemifrån
God morgon!
Tycker det är underbart väder här idag igen. Har regnat under natten och är frisk och skön luft ute.
Jag tänkte be er om lite hjälp med vårat vardagsrum som vi tänkte börja renovera när vi orkar. Jag har länge tänkt att vi ska tapetsera med en tapet som går i stil med huset som är byggt 1926 men nu vet jag inte riktigt längre. Idag är det vitmålad vävtapet i rummet och jag funderar på att behålla den. Vi måste ha tv:n på väggen i vardagsrummet eftersom det inte finns plats för ett tv-rum på övervåningen. Jag vill inte att det ska bli för rörigt i vardagsrummet och tänkte därför behålla vita väggar med kort på barnen och som sagt tv:n och sen tapetsera matsal och kök ist med tapeter i gammal stil. Vad tror ni?