Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-06-10 11:22:35 följande:
    jag har faktiskt inte packat klart den, men jag har tagit med ett par mjukisbyxor. hihi
    Jag funderar på om det kan vara skönt att ha någon klänning men jag hittar ingen passande
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-06-10 11:23:00 följande:
    Ge tusan i att tränga dig före i kön
    Jag är bergis på att jag oxå kommer få gå över tiden. Förra veckan hade jag en del förvärkar o sammandragningar men nu känner jag inte ett smack så det är väl lika bra att ställa in sig på nån vecka extra
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 11:32:18 följande:
    vilken vecka är du i?
    Jag är i vecka 36+2

Måste gå minst 36 fulla veckor för att få föda här i Karlskoga, annars måste man åka in till örebro och det skulle jag verkligen inte vilja. Men som sagt jag får säkert gå längre

Känner du av något?
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-06-10 11:38:08 följande:
    Jaja jag ska snart få "röka" ut min lilla bebis..... Hoppas på en tid snabbt kvickt och lätt när jag varit hos bm på torsdag....
    Ha ha...nej men nu snart måste det ju vara dax.

Orkar man ha på sig mysbyxor på BB om det är så varmt som det varit senaste veckan, funderar jag på
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 11:43:07 följande:
    tunna mjukis?
    Jag får nog försöka ta en shoppingtur tror jag. Jag har ju faktikst tagit ledigt hela torsdagen så jag ska orka in till örebro o gå på PoP rean he he
    Verkar vara lite svårt att få tag i sommarkläder i små storlekar nu, finns nästan inget kvar. Både mamma o jag har letat
  • Anton2005
    Hanna E skrev 2008-06-10 11:47:25 följande:
    Tack för alla grattis! Känns underbart att få bara "vara".Malins, ska hålla tummarna för jobben! Vet själv hur det är att arbeta med familjen (min sambo jobbar med sina föräldrar och syskon samt svåger) och trots att det å ena sidan är kul att arbeta med dom man tycker om, så är det svårt att skilja på jobb och privatliv.Det där med skötväskan... tycker det är supersvårt. Packade mysbyxor, bebiskläder, underkläder osv sist när jag väntade Tilde. Hade en bild av att bebisen skulle komma, magen skulle vara borta, jag gick runt med min lilla bebis och myste. Sanningen blev att jag fick ha dom stora bindorna i hela tiden för att kunna sitta ( =mina egna trosor passade inte ens), brösten var så ömma att bh inte var att tänka på, jag såg fortfarande höggravid ut och hade behövt ha med mina mamma-kläder istället för mysdressen och lilla Tilde bajsade så mycket att vi fick byta kläder på henne hela tiden, och använde oss av bb:s kläder som var enkla att ta på och av=) Men myste gjorde vi förstås ändå 
    Ha ha ja men det är lite så jag minns det oxå. Det rann ur brösten och man hade stora bindor och nättrosor, så igentligen skulle jag bara vilja ha svarta kläder m mig men känner inte att det känns så kul såhär på sommaren. Kommer antagligen inte heller få på mig vanliga kläder och har därför jätte problem med vad jag ska ha med mig
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 12:05:12 följande:
    usch så svårt... men förutom kläder... godis och sånt kan jag inte packa för det kommer jag att äta innan isåfall haha
    samma här, godis får sambon köpa hem och gömma tills det är dax. Druvsocker kan jag verkligen rekommendera att ta med. Tog jag under förlossningen
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 12:41:19 följande:
    är förvärkar samma sak som sammandragning typ? jag har iaf ont, lite som mensvärk, känns i rygg och nedre magen. Eller är det att bebisen ligger och trycker på något?
    Förvärkarna känns mer än sammandragningarna. Känns det ut mot ryggen och som mensvärk så är det nog förvärkar. För en del kan det väl vara på g då och de del kan ha så ett tag före, är vad jag har hört
Svar på tråden Vita tråden del 8