Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Tjock kulan skrev 2008-06-09 12:12:19 följande:
    Hejsan Tillbaka efter lite sång och bus på öppna förskolan, planen idag är att få maken till att borra i skänken för alla sladdarna till dvd och dyl så jag kan tapetsera insidan med tapet och få blivande tv skänken på plats.....MM: Stackare vilka fötter, viket fint vardagsrum ni har.13år: En skeppshult för 850 kr det var verkligen ett klipp, de är ju så fina och har ju superkvalitet.Anton: Vilka fynd du gjort var ligger detta ställe frågar en okunnig skåneböna . Misak: Wow vilken bedrift, grattis till viktnedgången.Vanilj: Vilken otacksam liten vovve För er som är intresserade så har jag lite nya bilder i galleriet på lite smått och gott i inredningsväg.
    Vingåker ligger en bit utanför örebro. Så det är ju en bit från skåne förstås
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-06-09 12:14:38 följande:
    BEhöver hjälp..... Jag håller på å ska baka å kommer få äggvitor över å då kom jag på att av dem kan jag ju veva ihop såna där ... ni vet vita fluffiga saker som man vänder i kakao och kokos, brukar vara favoriter hos småttingar...
    Hur är det, mår du bra och sådär?
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-06-09 12:29:57 följande:
    Ne det är mest skit....kroppen mår bra men jag börjar att dala rejält i mig själv. Börjar gråta så fort jag vaknat på mornen för att det gått ytterligare en dag och natt utan att nåt hänt....
    Fy vad trist, känner igen mig i det där. Jag ville inte prata el umgås med någon när jag gick över tiden med Anton. Skönt att höra att kroppen mår bra iaf
  • Anton2005
    Tjock kulan skrev 2008-06-09 12:31:04 följande:
    Anton: Min man snackade om en outlet i Göteborg som han ville till när vi ska dit i sommar. Hoppades att det var den du hade fyndat på men det är väl en sådan med bara sportkläder och annat krafs som han ska till .
    Ha ha ingen inredning med andra ord.
  • Anton2005
    Peak skrev 2008-06-09 14:29:56 följande:
    lite annat än inredning, men tips på lite "finare" pojkkläder strl 2½ år typ...Hittade fina på Ellos - Theo & Pauline, men de var ju slut Andra tips??
    PoP rean börjar ju på torsdag :)
  • Anton2005

Vad många det är som väntar smått här. Jag kan bara hänga på o säga att jag inte heller orkar ett dugg samt att jag känner mig irriterad på precis allt, inte minst magen som är ivägen precis hela tiden.

• Anton2005

Hanna E-GRATTIS, måste kännas så skönt att vara klart. Fint du gjort med skötbordet.

Tjock kulan. Åh så snyggt. Jag är oinbjuden på din sida. Kikar gärna in om jag får?

• Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-10 11:16:12 följande:
    oj hoppsan.. idag går jag visst in i vecka 38... då kan den alltså komma nu... nu blir jag nervös ju.. nu kom jag på att jag har en del att förbereda
    Åh va kul att det är så nära.

Vad packade du för kläder till dig själv i BB-väskan? Jag tycker det är lite svårt när man inte vet om det kommer vara jätte varmt el hur vädret är, samt att de flesta kläder nu är ljusa.
    Tyckte det va lite lättare på vinter när jag fick Anton
Svar på tråden Vita tråden del 8