• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • LinaoMatilda

PD77: Toppen, alltid bra med tips på nätbutiker.

Trollens mamma: Ja det låter ju jättebra, ska kolla där.

Det har öppnat ett nytt inredningscafé här i stan. Hoppas verkligen det går bra för dem men jag tror inte det. Finns inte marknad för det här. Alla åker till det större affärerna i Esbo och Helsingfors. Det finns en affär men den är bara en del av ett cateringföretag. Nåja, hihi kanske inte så intressant för er

• MildaMaränger

syltan... du som har fött på Helsingborgs BB... har du tips på vad som ska med i BB väskan? Är det något man inte får där? Fick man gratissaker?

• MildaMaränger
    Sylt skrev 2008-05-12 15:55:51 följande:
    Då kan vi sura tillsammans Vill du att jag piggar upp dig med en dyn-bild? *springer o fotarn isf*
    ja!
  • MildaMaränger

ska till stockholm i veckan.. någon som har bra tips?

• MildaMaränger
    LinaoMatilda skrev 2008-05-12 16:09:49 följande:
    MildaM: Tack för kommentaren i bloggen. Jag har inte sprayat någon korg, den var vit när jag köpte den
    okej! fin var den iaf
  • Vaniljdröm

Tack nublu,
    jamen då blir det nog en svartvit matta. Det gör sig nog bättre till ekgolvet också än den röda......

• Sylt
    MildaMaränger skrev 2008-05-12 15:56:41 följande:
    syltan... du som har fött på Helsingborgs BB... har du tips på vad som ska med i BB väskan? Är det något man inte får där? Fick man gratissaker?
    Man får så att man klarar sig. Fick tips av en erfaren trebarnsmamma att ta med en lyxig tvål o lite småpyssel t mig själv. Med första barnet hade jag köpt på mig en helt ny necessär fullproppad med nya (HELT parfymfria) saker . Med tvåan tog jag det som fanns hemma, med parfym eller inte . Men kan hålla med om att det är lite skönt att ha ngt att fräscha till sig med. Annars är musik bra, lite roliga bebiskläder (det fotas ju en hel del ). *tänker vidare*

Man får två gratispåsar m prylar...
  • MildaMaränger

Jga kollade upp vart min dammsugare var och den ska vara på utlämningsstället och avín kommer troligtvis i morgon.. Kan man hämta ut den idag?

• Sylt
    MildaMaränger skrev 2008-05-12 16:12:53 följande:
    Jga kollade upp vart min dammsugare var och den ska vara på utlämningsstället och avín kommer troligtvis i morgon.. Kan man hämta ut den idag?
    Om du har kollinr.
Svar på tråden Vita tråden del 8