• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MildaMaränger
    nublu skrev 2008-05-12 15:16:10 följande:
    Vanilj: Svart/vit. Det är snyggt och passar till allt. MM: Ringer det små silverklockor också när du kissar? Julia: "Sket i Lantliv..." Den var bra! Fast vi ska nog inte tala om det för chefredaktören!
    hihi... ja.. och jag bajsar rosa sockervadd haha
  • MildaMaränger
    nublu skrev 2008-05-12 15:32:00 följande:
    Jag fiser Chanel no 5.
    haha... då väljer jag fresh laundry
  • malins79

Rusta hade fina prickiga diskborsta, i cerise, turkos och grönt.
    Fanns servetter till som var fina *tips*

• MildaMaränger
    malins79 skrev 2008-05-12 15:35:40 följande:
    Rusta hade fina prickiga diskborsta, i cerise, turkos och grönt.Fanns servetter till som var fina *tips*
    hmm... måste nog besöka det där rusta någon dag.. har velat åka dit länge nu
  • Sylt

tjena!

Trodde att jag skulle få Leila i brevlådan idag, men icke..... *surar*. Var lite snål o best p å nätet, men nu finns den på Coop för nästan samma pengar

Sen har inte vår kiosk Lantliv heller... annars kunde jag ju trösta mig med den. Ska börja pren men kommer aldrig loss

Har målat mitt terassbord 2ggr, måste få en omgång till. Dynor är klara OCH nu regnar det!!

Annars har jag läst om Kajsas stackars tjej, andningen är inget roligt. Vår Sigge har (falsk) krupp o lillebror har precis fått astmamedicin . En bra läkare är hur viktigt som hellst. Med Ville har vi haft tur, Sigge har haft det värre. Håller tummarna att ni får tid till op.

Julia o Lantliv.... visste att ni hade en spec relation

• MildaMaränger
    Sylt skrev 2008-05-12 15:48:34 följande:
    tjena!Trodde att jag skulle få Leila i brevlådan idag, men icke..... *surar*. Var lite snål o best p å nätet, men nu finns den på Coop för nästan samma pengar Sen har inte vår kiosk Lantliv heller... annars kunde jag ju trösta mig med den. Ska börja pren men kommer aldrig loss Har målat mitt terassbord 2ggr, måste få en omgång till. Dynor är klara OCH nu regnar det!! Annars har jag läst om Kajsas stackars tjej, andningen är inget roligt. Vår Sigge har (falsk) krupp o lillebror har precis fått astmamedicin . En bra läkare är hur viktigt som hellst. Med Ville har vi haft tur, Sigge har haft det värre. Håller tummarna att ni får tid till op. Julia o Lantliv.... visste att ni hade en spec relation
    trodde jag skulle få en dammsugare *surar också* eller åtminstone lantliv *surar ännu mer*
  • Sylt
    MildaMaränger skrev 2008-05-12 15:53:55 följande:
    trodde jag skulle få en dammsugare *surar också* eller åtminstone lantliv *surar ännu mer*
    Då kan vi sura tillsammans
    Vill du att jag piggar upp dig med en dyn-bild? *springer o fotarn isf*
Svar på tråden Vita tråden del 8