• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Camilla R
    musli skrev 2008-05-12 17:36:19 följande:
    Varifrån har du och din mamma beställt blommorna???? Vad smidigt att få det på posten när man som jag bor i skogen!!!!
    Nu vet jag inte inte alls varifrån musli beställt sticklingarna, men på www.odla.nu kan man köpa pelargonsticklingar billigt.
  • mimmamum

Numberone, jag gissar på att sylt tygerna kommer från Stoff & stil!

• Sylt

Tack alla!! Vad glad jag blir!!
    juliah skrev 2008-05-12 16:57:24 följande:
    Men du, går de att tvätta i maskin utan att de blir konstiga?OM jag får en massa onödig tid över så kanske jag ger det ett försök, annars så har jag hittat vrålfina på Russinnet.
    De är ju quiltade, känner man sig osäker kan man ju bara quilta på fler ställen. Massa onödig tid.....
    numberone skrev 2008-05-12 17:09:20 följande:
    Sylt:Vart har du köpt tyget?? Kuddarna blev vansinnigt fina....ser ut som små godsaker man vill äta
    Stoff o Stil, tror inte att det blå finns kvar längre...
  • MildaMaränger

Tack för alla söta komplimanger om mitt badrum!

• Lisa1981

Slänger in en fråga. Sylt, underbara kuddar. Vart har du fått tag i vadden nånstans, jag har letat och letat??

• Vaniljdröm

Oj, vad jag är lycklig.
    Min snälla kusin som är snickare har varit här och mätt upp våra dörrhål så nu ska det bli fina lister där. Äntligen!

• numberone

tjejer får jag be er om hjälp ....  bara nåt ord från några men det kommer vara värt så mycket... Det känns lite som "HOUSTON WE GOT A PROBLEM" här hemma....ni får skratta/gråta eller vad ni vill bara ni hjälper!! OK?! 

Svar på tråden Vita tråden del 8