• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • nublu

Blogger har ju ett sidelement som heter just omröstning. Den har jag använt och den funkar bra.

• Ninizen

Ngn som vet vart dem säljer riktigt snygga ljusstakar i antik finish, gärna med lite mönster i på nätet? Letar även efter zinkspann i vit eller zinkfärgad till tvättmedel? Tror jag sett att Miamariah hade några i sitt nya skåp bla.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Tjock kulan

Puh, nu har jag skummat bakåt lite

Malins: Underbart med semester, var på honeymoon i Egypten med båtfärd på Nilen, promenad i konungarnas dal och besök på enorma marknaden i Luxor, en resa precis i min smak, romantik. kultur och shopping Jag blir helt lyrisk bara jag hör om er resa

Mia: Vilket fint arrangemang,underbart att mixa det skira från brudsljöan med det pappert.

• FruPuffen

God kväll!
    Hälsning kommer här från ÅRE!! Har har vi badat i badhuset med barnen, ätit vit  Årechoklad och shoppat barnkläder. Bara maken har åkt skidor... Lite trist det där att man måste turas om att åka när man har småbarn. Men på torsdag o fredag blir det min tur !

Ninizen: Har inte läst helt, men jag skymtade att ni hade fått huset! ÅHH vad kul! Stort Grattis att det äntligen blev ert!!

• Ninizen

Tack Puffen! Längtar ihjäl mig till september

• Frida08

Juliah- Du visade bilder på barnkläder för ett par dagar sean, vad var det för hemsida. HIttade ett linne som jag ville köpa till min dotter men hittar den inte

//Frida

• Ninizen

Puffen: Ja just det ja, ni är ju i Åre Stretcha ordentligt fram tills torsdag

• MildaMaränger

OKEJ.... tips på dammsugare sökes!!!
    Bra pris och gärna snygg...

Svar på tråden Vita tråden del 8