• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MildaMaränger

Min gick sönder nu ikväll... och jag kan ju inte köra med sopskyffel

• Vaniljdröm

Vi har en Electrolux oxygen. Den har allergifilter och kolfilter för att slippa pollen och lukt. Är jättenöjd med den. Dessutom låter den inte särskillt högt.

• Vaniljdröm

Tagit ner tråkiga persienner och monterat upp en fin vit rullgardin på kontoret * nöjd *

• Ninizen
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 21:44:46 följande:
    Tagit ner tråkiga persienner och monterat upp en fin vit rullgardin på kontoret * nöjd *
    Vad duktig du är vanilj!

Själv har jag målat en stol råvit. Köpte 2 st Ingolf i furu för 200 spänn på blocket och beställt volangdynor från Nyblom och Kollen. Pappas sambo ska få den ena dock. Attans att jag lovade bort en
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • umbro

Nu äntligen tjejer kan jag visa upp ett av mina målnings projekt jag blivit klar med. Jag vill även passa på att tacka för alla goda råd och tips ang det här med att måla om en möbel.

Nytt

ljuslyktanssken.blogspot.com/

• Ninizen

Bea: Visst är man galen som kan bli kär i  saker som för någon annan bara är metallskrot Men jag förstår dig helt och hållet. Speciellt efter din härliga beskrivning, haha.

Umbro: Fina bilder. Känns bra va?

Nu ska jag krypa till kojs men vill visa en ball blårutig häst från Rice som min lille kille springer omkring och galopperar med. "gopp- gopp - gopp" hör man honom

www.rice.dk/produit.php3&id_produit=26057

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • malins79

God morgon!

Ni tjejer som ska till Skåne och Danmark, har det så kul!
    Notera gärna vilka affärer som är värda ett besök.
    Försöker planera in en liten semesterresa till sommaren.

• Enji

Gomorron *gäsp*

så du är också vaken Malins. Typiskt att den stora vaknar halv sex när den lilla har vaknat en hel del inatt..

• malins79
    Enji skrev 2008-04-30 06:19:25 följande:
    Gomorron *gäsp*så du är också vaken Malins. Typiskt att den stora vaknar halv sex när den lilla har vaknat en hel del inatt..
    Jag steg tom med upp självmant! Jag vaknade och behövde kissa och sen har jag lite ont i ena ögat så jag behövde tvätta det lite. Kom på att jag var sugen på kaffe och lite egentid med att surfar så jag sitter här själv en stund till, barnen borde vakna snart.
Svar på tråden Vita tråden del 8