• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • malins79

Lina, jag hoppas maken går hem hyfsat tidigt i eftermiddag, det är ju Valborg. Vi behöver klippa vår tujahäck. Imorgon ska det nog regna, så då får man väl vara inne och städa, för sen ska det bli bra väder igen och då är det trädgården som gäller sen på fredagkväll ska vi nog åka till Steninge (Halmstad) till svärisarnas sommarhus och vara där till på söndag. Min syster bor i Halmstad så det är kul för Saga och Jacob att kunna leka med sina kusiner. Vi har 1,5 timme dit medan min andra syster bor 15min bort så det blir ju att man träffar henne mera.

Själv då?

• malins79

Nu vaknar Jacob!

Hej på en stund.

• LinaoMatilda

Malins: Vi ska ha sushi-kväll här. Barnen ska till min pappa och stannar där övernatten. Det är första gången jag och min man är barfria (bådatvå) övernatten på 2,5 år. Så det kommer lite kompisar hit ikväll och imorgon ska vi soooooova

• Enji

Lina -> helt klart! Man e ju en så mkt bättre människa när man sovit bra. Vad mysigt med en barnfri kväll/natt. Hoppas ni får trevligt!

• juliah
    LinaoMatilda skrev 2008-04-30 07:05:04 följande:
    Malins: Vi ska ha sushi-kväll här. Barnen ska till min pappa och stannar där övernatten. Det är första gången jag och min man är barfria (bådatvå) övernatten på 2,5 år. Så det kommer lite kompisar hit ikväll och imorgon ska vi soooooova
    Å jisses så härligt!
    Sushi och ensamtid med maken, underbart! Hoppas ni får en toppenmysig kväll och att ni kan sova lite längre än till 6 imorgonbitti hihi.
  • Enji

Gomorron Juliah! Hoppas ni får en trevlig resa ida! 

• LinaoMatilda
    juliah skrev 2008-04-30 07:21:52 följande:
    Å jisses så härligt! Sushi och ensamtid med maken, underbart! Hoppas ni får en toppenmysig kväll och att ni kan sova lite längre än till 6 imorgonbitti hihi.
    Enji skrev 2008-04-30 07:21:25 följande:
    Lina -> helt klart! Man e ju en så mkt bättre människa när man sovit bra. Vad mysigt med en barnfri kväll/natt. Hoppas ni får trevligt!
    Tack! Det kommer säkert att bli jättemysigt! Kommer nog att fundera hur Emil har det eftersom han inte sovit borta utan någon av oss förr, men det går nog bra
Svar på tråden Vita tråden del 8