Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Juliah, vi lät Saga sova hos farmor och farfar för ett tag sen och då hann man börja längta efter henne, hon är lite trotsig emellanåt.

Det är lugnt med bilden.

Jag ska nog försöka igen med välling till Jacob.

Näe nu är det frukosttajm

• malins79
    Brosus skrev 2008-04-29 10:38:50 följande:
    Hej alla!Här är en till vitgalning. Håller på med det sista i vårt 40 kvadrat stora lantkök (bor på bondgård i NorrlandPärlspont på väggarna målade i äggskalsvit, halvblank från Sevalac och oljat ekgolv. luckorna kommer oxå bli vita såklart... å guuuud så snyggt det blev med knallröda pelargoner i fönstren! *kär*Skramlade ihop lite grejor hemma och inredde uterummet oxå i helgen. Har ett körsbärsträ-bord med fyra stolar, med kryss i ryggen, med vitklädda sitsar där, vita gardiner, vita krukor till gröna växter, vit vas med torkade bruna blommor i, vita ljusstakar och vita ljus (hehe...) en tavla med nakna träd som går i brunt å vitt. Blev jättefint! köpte gardiner på Rusta å resten fanns hemma
    Låter fint!
    Har du några bilder?
  • malins79

Nublu, eftersom vi har två våningar så vill jag har kvar vår strykbräda som vi har uppe på kontoret, om man behöver stryka något på morgonen sen när man börja jobbar igen.
    För det känns bökigt att behöva stryka nere i tvättstugan med två barn som ska kläs på, även om Saga inte är något problem utan Jacob som man kommer får släpa med sig ett tag till. Fast då behöver jag ett strykjärn till! Hmmm, får nog fundera lite på hur jag vill ha det. Vi har inte bestämt riktigt med inredningen än i tvättstugan. Få bli en tur till Ikea, när det inte är så mycket folk där så att man hinner titta och får hjälp.

• malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 11:40:03 följande:
    malin,Undrar om inte Julia har en sådan i sin tvättstuga också?
    det kanske hon har.
  • malins79
    juliah skrev 2008-04-29 12:55:15 följande:
    Ninizen, å så fint med spegeln. Har en liten men är inte främmande för en stor i vardagsrummet sen.Det är Milda maränger, mimmi, sylt, jeajea, himmelbit och enji men det var inte riktigt bokat och klart om jag förstod det rätt?Det ska bli mer än fantastiskt! Man får riktigt nörda loss bland alla butike roch snacka inredning med likasinnade. Jag ska dricka massor med vin också  eller ja, det kanske räcker med ett par glas...
    åh, är ni så många som ska träffas och shoppa, gud vad kul!
    Ska ni till köpenhamn?
  • malins79
    JeaJea skrev 2008-04-29 13:10:20 följande:
    åh herregud, är det Hugh Heffners lya
    haha, jag tänkte faktiskt på honom också när jag såg bilderna. Han kanske har haft ett hemligt sommarställe i GBG?!
  • malins79
    juliah skrev 2008-04-29 13:15:06 följande:
    Kan ni länka till huset, jag har missat det.Ninizen, ja jag har nog det, i hallen.malins, ja till köpenhamn.
    kolla inlägg 113, där finns en länk
  • malins79

Var hittar man en klädnypeförvaring att ta med sig ut till torkvindan? Inte en sån i tyg som hänger på en galge utan mer som en "låda".

• malins79
    Vaniljdröm skrev 2008-04-29 18:56:11 följande:
    malin,Kolla lågprisvaruhusen t ex.Jag hittade denna på "Markislagret" i Bromölla:www.familjeliv.se/hem/vaniljdrom/galleri.php#
    Ja just det, en sån skulle jag vilja ha.
    Jag har lite långt till Bromölla men jag får hålla ögonen öppna.
Svar på tråden Vita tråden del 8