Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-05-06 11:32:41 följande:
    Är det någon som vet var jag kan hitta en liknande korg?www.isabellasmith.com/ecommerce-products/view...
    åhh, så söt! Det är väl en sån som Juliah har?
    Jag vill med har en sån men frakten blir ju så dyr från Danmark.
  • malins79

Vad är det för märke på tvättkorgen?

• malins79

Truffles, ett sånt pelarbord som du sett i Lantliv, ska vi också ha. VI har ett som stor i ett förråd efter makens mormor/morfar. Jag blev jätteglad när jag såg bilden i tidningen och kunde visa maken hur jag tänkt.

Bara renoveringen blir klar så ska det hem.

• malins79
    Hemmabäst skrev 2008-05-06 13:19:50 följande:
    Hej!Jag ska visning på vårat hus på torsdag, Jag har några söta glasskålar som jag skulle vilja lägga lite godis i ..någon som ha tips på några fina godisar helst med vita överdrag såklart...
    Inte så duktig på godis, men köp godis med papper på, typ kolor, inte så kul att dela godisskål med massa okända.
  • malins79

Hej!

Idag har jag köpt två Pelargoner, Drottning Ingrid, för 35kr/st.
    Vad jag har läst mig till så är det en gammal sort som är lik Mårbacka, en del menar att det är den danska versionen av mårbackan. Det fick stå i köksfönstret blev väldigt fint.

• malins79

Mimma, Grattis från mig med!
    Hur går det med arvstvisten?

• malins79

God morgon!

Tjock kulan, svårt med leksaker. Men någon telefon som låer brukar vara uppskattat, en körpanel, plocklådor, Lära-gå vagn. Nu vet jag inte hur utbudet är på leksaker på Gekås.

• malins79

God morgon Enji!
    Idag ska jag gå och ta Cellprov, inget kul men nödvändigt. Fast man fött två barn tycker jag det är jobbigt att gå till barnmorskan och ligga med benen i vädret.

Vädret är fint så det blir till att vara ute. Rensade aldrig mina land igår fast jag skulle. När Jacob sov satt jag faktiskt och drack kaffe, lätste en inredningstidning, planerade olika möbelinköp och bara njöt. Ibland måste man det också.

• malins79

Tillbaka från cellprovet, var inte ett dugg hemskt. Skönt, nu behöver jag inte göra något på tre år.

• malins79
    Fotograf Karlander skrev 2008-05-07 09:55:37 följande:
    Tittar in..tänkte visa något sött     Gizmo 8 veckor!
    Gud så söt! Vad är det för ras?
Svar på tråden Vita tråden del 8