Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

Trollens mamma skrev 2008-05-09 06:08:05 följande:
    Memoria:Japp,ibland har man tur!Who knows:Precis vad jag söker efter!Men jag bor i Finland,så liiite väl långt.Tänkte ringa till radion nästa vecka när de har program där man får efterlysa saker.Gjort det två gånger tidigare och fått jättemycket svar!Nu ska jag fixa frukost åt barnen,sen blir det storhandling,och ikväll ska jag springa mitt första lopp för i år!Godmorgon,föresten!
    Lycka till!
    Hur långt ska du springa?
  • malins79
    Memoria skrev 2008-05-09 09:01:34 följande:
    Godmorgon!Idag bär det av till Liserbergs trädgårdsmässa. Några fler som skall dit?BoK: aha.. kunde det vara på någon tavla. Får kika igen.Camilla R: Tänkte om du skulle ringa till dem och be dem skicka en till dig. Annars får du säga till om du vill att jag går och köper kaffe!
    Näe, tyvärr. Såg att det skulle vara i helgen men vi har så mycket annat vi måste göra istället för att åka till Gbg.
  • malins79
    Camilla R skrev 2008-05-09 10:07:42 följande:
    Hemnes har kommit med ett vitrinskåp, nyhet för mig. Tror att det skulle kunna passa fint i vardagsrummet hemma, men på Internet finns det bara i gult.. Det är väl inte rimligt att det bara skall göras i den färgen?? www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30141857
    Vad fint det var!
    Hoppas det kommer i vitt!
  • malins79

Imorgon eller på söndag ska vi åka till Ikea och köpa inredning till tvättstugan *myser* Ska bli så roligt att få en fin tvättstuga.

Ska nog även köpa en ny soffa (Ektorp )till vårt nya tv-rum. Det skulle bli bibliotek men det blev så mysigt så vi vill ha tvrum där istället.

• malins79
    Nattönskan skrev 2008-05-09 19:25:43 följande:
    Malins79: Åh tvättstugan är alltid rolig att köpa åt (el jag tyckte det när jag hade en Jag vill också ha en ektorp :-P jag har börjat drömma om den soffan haha.
    Man fick köpa en extra klädsel för halva priset, så då får man en extra vit för 300kr!
    Maken har inget att säga till om (han köpte en fyrhjuling till SIG och barnen för en månad sen så nu bestämmer jag inköpen till hemmet Hhan vill inte ha en vit soffa till men med en extra klädsel och en ny tvättstuga med nya tvättmaskiner så kommer vi alltid ha en ren soffa.
  • malins79
    Nattönskan skrev 2008-05-09 19:34:01 följande:
    Malins79: Haha lite samma här, jag bestämmer över hemmet, men rådfrågar mannen i fråga lite då och då... varpå han oftast rynkar på näsan . Vita soffor är väldigt vackra. och med en extra klädsel kommer ni ju verkligen alltid ha en ren soffa Jag skulle vilja ha en svart och en vit klädsel. Vet du hur länge erbjudandet gällde?
    Bara till den 18 maj. Jag är också lite inne på en svart soffa med en vit klädsel, men velar lite fram och tillbaka.
  • malins79

Numberone, 25maj. Saga är född dagen innan mors dag  (-04) så jag fick faktiskt Mors dags present första året, men inte andra Förra året kommer jag inte ihåg, tror jag fick frukost på sängen, Jacob var dryga månaden då. I år hoppas jag bli ihågkommen

• malins79

Jag hoppas det är fint väder på Mors Dag för då skulle vi kunna åka till en stor park i närheten, där dom har djur och en jättestor lekplats. Skulle vara mysigt att ha med sig en fikakorg.

Svar på tråden Vita tråden del 8