Inlägg från: malins79 |Visa alla inlägg
  • malins79

Vita tråden del 8

God morgon!

Ni tjejer som ska till Skåne och Danmark, har det så kul!
    Notera gärna vilka affärer som är värda ett besök.
    Försöker planera in en liten semesterresa till sommaren.

• malins79
    Enji skrev 2008-04-30 06:19:25 följande:
    Gomorron *gäsp*så du är också vaken Malins. Typiskt att den stora vaknar halv sex när den lilla har vaknat en hel del inatt..
    Jag steg tom med upp självmant! Jag vaknade och behövde kissa och sen har jag lite ont i ena ögat så jag behövde tvätta det lite. Kom på att jag var sugen på kaffe och lite egentid med att surfar så jag sitter här själv en stund till, barnen borde vakna snart.
  • malins79

Enji, bor du uppåt landet eller har jag blandat ihop dig med nån annan?
    Sjäv bor jag i Gnosjö, Småland.

• malins79
    umbro skrev 2008-04-29 22:59:26 följande:
    Nu äntligen tjejer kan jag visa upp ett av mina målnings projekt jag blivit klar med. Jag vill även passa på att tacka för alla goda råd och tips ang det här med att måla om en möbel. Nyttljuslyktanssken.blogspot.com/
    Vad duktig du varit! Möblerna ser jättefina ut!
  • malins79
    Enji skrev 2008-04-30 06:30:12 följande:
    Jag är skånetös Ang. dammsugare så har väl Elektrolux kommit med en helvit dammsugare..
    Där ser man, nu ser jag på Linas inlägg att du ska med dom andra tjejerna idag!

Jag vet inte vem jag tänkte på?
  • malins79

God morgon Lina!
    Hur är vädret i grannlandet i öster?

Här blir det nog ganska hyfsat idag. Igår hade vi 20grader varmt ute men det blåste så mycket så det gick inte att vara ute. Lite synd.

• malins79
    Enji skrev 2008-04-30 06:43:08 följande:
    Japp, jag bor i samma lilla by som Jeajea och Sylt gomorron lina..
    Vellinge?
  • malins79

Lina, jag hoppas maken går hem hyfsat tidigt i eftermiddag, det är ju Valborg. Vi behöver klippa vår tujahäck. Imorgon ska det nog regna, så då får man väl vara inne och städa, för sen ska det bli bra väder igen och då är det trädgården som gäller sen på fredagkväll ska vi nog åka till Steninge (Halmstad) till svärisarnas sommarhus och vara där till på söndag. Min syster bor i Halmstad så det är kul för Saga och Jacob att kunna leka med sina kusiner. Vi har 1,5 timme dit medan min andra syster bor 15min bort så det blir ju att man träffar henne mera.

Själv då?

• malins79

Nu vaknar Jacob!

Hej på en stund.

Svar på tråden Vita tråden del 8