• misak
    Lillsyrran skrev 2008-05-16 11:38:37 följande:
    misak: var köper du "fuskfår" nånstans?
    Jag köpte det på Åhléns, men det är ett tag sedan.
  • misak
    PD77 skrev 2008-05-16 12:53:03 följande:
    Kajsa, Misak, Lillsyrran:Jättefint nytt i bloggarna! Så kul att titta på lite nyheter.
    Tack!
  • misak

Godmorgon!
    Sliten efter dop igår. Idag ska jag passa på att shoppa lite inredningsprylar på Åhléns. Tar en sväng inom stan på vägen hem från bvc, när farmor ändå är här och är barnvakt till storkillen.
    Tänkte köpa nya kuddar, dukar bla och handdukar på hemtex ja och kanske nåt mer...
    Var har ni köpt den fina hjärtformade bakskålen, ni som har den?

• misak

Gokväll!

Kan ni hjälpa mig... jag har sett i någon webshop men minns inte vilken, en duk från Himla som heter Rakel, vet ni?

Jag undrar oxå var man kan köpa den fina hjärtformade bakskålen som många har?

En sista bara, var köper man den hjärtformade vita ljusstaken till stearinljus, som jag sett i vissa bloggar?

tack!

• misak

Camilla R skrev 2008-05-20 09:17:19 följande:

Himlas duk finns bl a i den här butiken likasom.jetshop.se/ListProducts.aspx De hjärtformade bakskålarna från Lisbeth dahl finns på Berry details i Stockholm, sen vet jag att jag sett dem i några web-shopar, bl a här: www.nublu.se/index.php&os...Den hjärtformade fina ljusstaken kommer från Westergaard & Kovacs, min ser du på bild här: www.familjeliv.se/hem/camilla_r/gallery/phpwl... den är köpt i butiken Bortom Bergen i Gamla Stan. Flera har en kopia från Åhléns som såldes till julen.
    Tack!
  • misak

Kan jag inte köpa ljusstaken på nätet?

• misak

Camilla R skrev 2008-05-20 17:10:03 följande:

Menar du Westargaard & Kovacs, så tror jag inte det. De har butik i Dalarna och Gamla Stan (kanske någon annanstans) det kanske går att beställa mot postförskott, men någon web-butik har de inte, tyvärr.
    Vad kostar den?
Svar på tråden Vita tråden del 8