Vita tråden del 8
Tjock kulan skrev 2008-06-15 09:39:43 följande:
Tjock kulan skrev 2008-06-15 09:39:43 följande:
MM: ska kolla om jag vill ha nåt.
Tjockkulan: Där var lite vitt, men inga skänkar mest vitriner.
Godmorgon!
13 år emellan: Lycka till på nya jobbet!
Idag blir det att ta tag i sånt som blivit eftersatt, tvätten. Har väntat på att det fina vädret ska återkomma så att man kan hänga ut den igen. Men nu går det inte att vänta längre!
Vad ska ni hitta på?
Vanilj: Jättefint med gungstol. Vill ha!
www.drommenometthuspalandet.blogspot.com
Spännande Number One, lycka till!
Juliah: Vilket fint skåp!
Kul att ni shoppat på Isabella, jag sitter just o knåpar ihop en beställning därifrån. Så fina saker att man knappt kan välja!
Tjock kulan: Kunde tyvärr inte se den sängen. Missade jag nåt ?
Hur mycket skulle ni gett för denna skolbänken?
www.blocket.se/vi/16696666.htm
Jag har skrivit upp lite smått o gott; servettställ, trådkorg, bakskålar o tvättklämmor. Var sugen på en tallrikshylla, men den var ju slut, hrm. Vad har alla ni andra beställt?
Knyttis va skönt att det löste sig!
Juliah: Så fina saker.... Jag hade kollat på den hyllan oxå, men den levereras inte utanför Danmark står det. Ni har kanske något annat knep för att få hem den?
Så underbara barn kan vara ibland. Vi var på lekplatsen i fm o där var ett barn som åt sand i sandlådan. Hans mamma sa till honom att inte göra så för han kunde få mask i magen. Min Isak 3 år funderade på detta ett tag och när vi kom hem för att äta lunch så säger han:
Mamma om pojken äter sand så kommer det ju ner i magen, och då
blir det maskar där som kryper ner i benen och sen växer det maskrosor på gräset när man sprungit där!