• misak

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-06-01 21:43:12 följande:
    hej hopphär har det vart magsjuka, bak och sommarnjutning... allt i ett!Jessika... jag hade en trasig dammsugare nyligen. köpte på tretti.se
    Usch med magsjuka, hoppas det går över snart! Inte så kul med din mage. Krya på er!

Imorgon bär det av till Ullared, är det någon som varit där på sistone o hittat något fint?
  • misak
    Svar på #4869
    MildaMaränger skrev 2008-06-01 22:07:00 följande:
    Lyckligtvis var det sambon,... eller ja tur i oturen
    [/citat]

Det var ju skönt!

Tjock kulan skrev 2008-06-01 22:10:51 följande:
    [citat]
    HallojHär har det varit galet varm idag,,jag har i alla fall fått målat lite på skänken som ska bli tvbänk och som det ser ut nu så har jag vunnit sista ronden inga nikotingula fläckar eller konstigt rostfärgad kondens, bara underbart vitt Malins; Vad fint det blev med sockerlådan, hur gjorde du med den, plastade du insidan innan du planterade i den eller?. Jag har en låda i förådet som jag inte riktigt bestämt mig för vad jag ska anv den till, med blommor i blev ju jätte fint.Jea: *asg* du är ju verkligen helt wild and crasy . Med tanke på din kommentar så antar jag nästan att du fick stolarna praktiskt taget gratis är nu än mer abvis och en smula mintgrön Lasse: Fin fina bilder där hade jag gärna fikat en sväng, hur går det för er i stora trädgården med alla projekt? är staketet klart?Misak: Jag var på Gekås för 1 månad sedan ca. Hittade ganska mycket roligt plock, bla en vaxduk lite lampor och tavlor. Ha det så kul i morgon
    Då kanske man kan hitta lite mer än barnkläder i allafall!

Gonatt!
  • misak

Videli:

Jag är väldigt avundsjuk, precis vad vi går och drömer och letar efter. Det är bara att fånga tillfällena när de kommer. Bara att flytta rakt in! Härligt!

Fick en avi från design direkt igår, ska hämta det idag. Hoppas att det är rätt sak i paketet.

Vi ska ta det lugnt på fm, är lite sliten efter Ullaredsturen igår. Blev mest shopping till barnen, som vanligt. Men min käre sambo hade också varit iväg och shoppat under dagen! Se:

www.drommenometthuspalandet.blogspot.com

I em ska vi hem till vänner och leka!

• misak

MM jag köpte det randiga setet med body, byxor och mössa till min lille A. Tycker att deras mössor är outstanding. Har även deras "heldräkter" som är bra. Jag gillar ju alla deras kläder, men framför allt är det ju bra med bodies, med eller utan ben. Bra kvalité som håller länge!

Lite köksbilder i min blogg!
    www.drommenometthuspalandet.blogspot.com

• misak

...förresten är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får sin första lantlivtidning när man börjat prenumerera? Postade lappen för flera veckor sedan, men har inte fått någon tidning, som vissa här har fått.

• misak

Godmorgon!

Tusen tack för alla kommentarer om mitt kök! Det värmer!

MM trist att det ska ta så lång tid. Speciellt när den redan hinner komma ut i handeln innan.
    Det är väl meningen att om man prenumerar så ska man ha den före, eller? Ja ja dagens I-landsproblem!
    Ang Pop så är det nog snart rea och då kan man fynda!

Idag ska vi på studentfest och i helgen ska vi färdigställa den nya uteplatsen. Äntligen blir min fikahörna klar!

Min beställning från Designdirekt har kommit, så även den från Cillas Cottage och Elsas Hem. Gissa om tanten på utlämningsstället tittade med stora ögon. Alla paketen kom samma dag!!!

Ha en underbar dag!

• misak

JA det finns Flowers & Pots, härlig butik men inte vagnvänlig, Nytt&Nött inte heller vagnvänlig, Systrarna Olsson. Alla dessa på samma gata med 50 m emellan ca.

Det kommer shoppingbilder jag lovar! I min blogg finns min nya kökshandduk från Elsas.

• misak

Gömstället var jag i lördags. Så fina saker, men som vanligt kan jag inte bestämma mig när jag kommer in, jag vill ju ha ALLT!

Svar på tråden Vita tråden del 8