• misak
    JeaJea skrev 2008-06-11 13:40:18 följande:
    glömde, ja jag är sugen på fika, och om inte annat så blir man ju det härinne, härliga bilder på uteplatser, kalas och fika
    Tack!
  • misak
    Mufflon skrev 2008-06-11 13:55:18 följande:
    Misak; Vilken trevlig o mysig uteplats, förstår om det kommer bli många fikastunder där!!!
    Tack!
  • misak

Vanilj: Så fina saker du köpt!!

Fru Puffen: Så mysigt kalas!

Såg ni Leilas idag? Jag skulle kunna göra vad som helst för en skiva av det brödet nu , såg supergott ut. Passar nog inte till min viktväktardiet precis eller vad tror ni?

• misak

Hej hej!

Här laddas det också för rean. Det blir väla för min del. Hoppas inte där är så mycket folk, jag har båda barnen med.

Ska inte ha så mycket...precis som vanligt!

Nu e det frukost sen ska vi packa oss iväg!

• misak
    knyttis skrev 2008-06-12 13:32:10 följande:
    Hjälp! Har varit en sväng på POP:s reastart idag och jag hittade så mkt fint. Min budget sprack igen... Handlade för det dubbla... Ngn som känner igen sig?De har så mkt fint och speciellt till killar tycker jag. De så härligt med deras glada färger... Jag vill ej gå över till Spindelmannen och dyl änn...
    Japp det blev rea här också och visst sprack budgeten!!! Men de har så fina kläder. Känner jag mig själv rätt så blir det nog någon runda till i butiken vid ett senare tillfälle.

Gick in på h&m efteråt för att byta ett par presenter som vi fått och jag hade pojkarna med. Den store som är snart tre år skulle ju självklart välja själv och då blev det en t-shirt o kalsonger med Blixten McQueen (på hela magen och på hela kalsongerna). Smaken är väldigt olika i vår familj kan jag ju förtälja!!
  • misak

Knyttis: HA ha. Men sen smälter man när de säger: Mamma jag älskar dig!

• misak

Jag behöver hjälp med att hitta två tygpåsar till sönernas napp/gosedjur och snuttefiltsförvaring. Helst i blått-vitt, men annat är också av intresse, bara det inte är rosa/rött!

Var kan jag hitta det?

• misak

Hej!

Så hemskt med alla olyckor! Krya på er!

Idag blir det helgshopping, städ och tvätt samt fläderblomsplockning så att jag kan göra den årliga saften!

Ni då?

Svar på tråden Vita tråden del 8