• misak

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-05 09:32:14 följande:

God morgon!Här tar de studenten idag och det är så härligt att sitta på kontoret och titta ut på alla studenter som sjunger och är glada. Vilket toppenväder de fick!Det blir nog en lugn dag på jobbet, verkar som de flesta har annat att pyssla med.Såg att ni pratade PoP rea, någon som vet ungefär när den är?
    Man brukar få en lapp hem i lådan om man är medlem, och den har inte kommit ännu. Rean brukar börja innan den 20juni.
  • misak

Smultron och glass:
    Lite förvaring, handduk, blomsterlådor, tavlor mm. Ska visa det i bloggen så fort jag får tid.

Nu kalla lille A på mat, tjing!

Förresten MM har du ngn pump?

• misak

Frakten på det jag köpte, GG burkar, gick på 50 kr.

MM Jag har en pump, köpte på väg hem från bb nu i mars. Allt för att slippa måsten sen. Är du intresserad så inboxa mig, den är bara använd ett fåtal tillfällen eftersom amningen inte funkade.

• misak

Så fin vanilj!

Smaskigt o fint MiaMariah!

Nu ska vi på studentfest! Ha en trevlig kväll!

• misak

Hej!

Det tog ett tag att läsa ikapp Ni har varit flitiga! Själv har jag varit ute mest hela helgen! Min fina uteplats är klar! Vi har invigt den idag! Jag lovar att visa bilder på den i bloggen i veckan!

MM: Jag vet hur det känns med sådana fötter. Fy vad det sticker. Jag hade det också så när jag väntade mitt första barn. Han är född 27 juli och det var en varm sommar. Gick med stödstrumpor.

Trodde jag skulle kunna åka på träffen, men det blir nog inte så, typiskt!!!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

• misak

Godmorgon!

Här är det molningt idag! Ganska skönt faktiskt, man får gjort lite annat kanske. Det blir väl en tur till Willys för att fylla på förråden.

Läste era viktdiskussioner... Kämpar oxå med vikten. Har gått ner 20 kg sen den 4 mars och har väl ca 8 kg kvar av grav kilona. Men denna veckan har varit seg, för mycket grillat o goda såser! Skärpning!

Juliah: Kul att kalaset blev lyckat. Hoppas Elle gillade presenterna!

MM: Lider med dig!

Blir väldigt sugen på att flytta när jag läser allas flytttankar! Vi åkte en tur bland gårdarna här omkring igår och blev bara ännu mer sugna. Hoppas någon blir ledig snart!

JA ingen är mer sur än jag för att jag inte kan följa med på träffen, hade sett framemot den så mycket! Men sambon ska på tjänsteresa (igen!!!) och jag har inte någon barnvakt, de är på semester. Men nästa gång!

• misak

13 år emellan skrev 2008-06-09 08:35:29 följande:

Misak:20 kg sedan 4 mars? BRA JOBBAT!
    Tack!
    Fast jag är rättså otålig! Vill det ska vara klart nu!
  • misak

Tack för all pepping om min viktnedgång. Känns lite segt nu, har varit bortskämd med ca 1 kilo i v ibland mer t o m.

MM: Jättefint vardagsrum!

Till alla er gravida. Jag vet hur det känns! När jag väntade första sonen så gick jag över 15 dagar och värst var ändå alla som ringde och som man träffade pga alla kommentarer: "Är du hemma ännu?" "Har du inte fått ännu?" " Hur länge ska du gå egentligen?" osv. Skitjobbigt, man ville bara lägga sig ner och skrika, till slut gick jag omvägar eller svarade inte i telefonen. Fast då trodde de ju att man åkt in!

Svar på tråden Vita tråden del 8