Vita tråden del 8
MM: Va tråkigt, men man får lov att vara deppig ibland. Min gamla mormor sa alltid: Man måste ha tråkigt för att veta o uppskatta det roliga.
Har du hittat ngt från Isabella eller du lägger ner det?
MM: Va tråkigt, men man får lov att vara deppig ibland. Min gamla mormor sa alltid: Man måste ha tråkigt för att veta o uppskatta det roliga.
Har du hittat ngt från Isabella eller du lägger ner det?
Han är mormors första barnbarn o har då fått det mesta i duplo-väg, briobana, bilar o andra fordon Nu är det bara Blixten Mcqueen som gäller för honom, mern jag gillar det inte direkt.
När jag tänkte nåt mer rejält som ett skrivbord kanske eller en skolbänk. Kan det vara något? Finns det fina sådana?
Miamariah: Såg smarrigt ut!
Ang blocket så ska jag ringa och lägga bud på en skolbänk idag, men hur mycket? www.blocket.se/vi/16696666.htm
Jag e superdålig på sånt!
Retar mig supermycket på att jag inte kan komma på träffen! Typiskt att sambon ska på tjänsteresa den veckan (också!!!!!)
Finns det planer för nästa träff igen?
Knyttis: vilken härlig gardin!
Känner att behovet ökar efter en fungerande symaskin! Har ni några bra tips?
Videli: Den var jättesöt!
Godmorgon!
Här var det oxå fotbollskväll igår! Ångrar att jag tittade, man blir ju bara irriterad!
Kajsa o Camilla: vilka fina fynd ni gör!
Ang skolbänken så får jag besked idag om jag får den. Någon annan som skulle titta på den först. 350:- med stol.
Min käre sambo tror inte på mina slipa-måla-kunskaper utan tycker att allt ska lämnas in för målning/lackering på målerifirma. T o m vår IKEApall. Han påstår att det inte håller annars. Nu behöver jag hjälp med alla tips o råd så att han blir övertygad om att det blir bra! Någon?
Juliah: Härligt med tillskott!
MM: Synd på shoppingen!
Juliah: Visst, Tack!
Jag kan inte heller följa med på träffen. Har inte kommit över det ännu! Såg framemot att träffa er *irl*. Sambon skulle tvunget på tjänsteresa o mina föräldrar som brukar vara barnvakter när det behövs e på semester. Men nästa gång ska jag med, när är det?
Idag blir det städning o sen ska mina nya himla-dukar på!
Vad ska ni hitta på?