Vita tråden del 8

Tjena!
Nu har jag varit runt o "följt upp tips" på trädgårdsbord. Har avverkat Ikea, Bauhaus, Coop, Jysk, Silvan och Plantagen. Har Åhlens kvar.... men där köpte jag ju det första bordet. Känner att jag kanske är för kräsen *asg* Nu lutar det åt att jag behåller det runda bordet fr Åhlens, fast det är lite för litet. Jag vill gärna att de passar ihop (samma träribbor, metallstag mm) och det gör dessa..... *svammlar*
MM --> Jag skall sy dynor som är 40x40. Har köpt lite blandat tyg fr SoS (pasteller ), men det lutar åt att det blir olika färger i det prickiga
Jag kan vela tills jag går av på mitten... . Lägger in två bilder....
Så ser det ut med ett fyrkantigt bord... detta kan inte stå ute, måste leta upp ett annat isf. Ev köpa en billig bordsskiva o curryben fr Ikea o klä skivan i vaxduk.
Runt fr Åhlens. Känns lite fattigt... och svårt att sitta 3 pers o äta runt det.
Oj, det ser randigt ut med alla pinnar . Det är en soffa längst bort i bild.... och nej, det är inte piffat
Tack alla. Då tycker vi samma....
MM --> Haha, såg Måns pappa igår även den andra annonsen. Hade samma tanke som du att köpa o låta stå ute. Hittade nada, var även på en loppis igår o letade... ska se i helgen.
Förresten, detta fyrkantiga "behöver" jag på verandan. Har även tänkt båtlacks-tanken
Nu skall jag försöka tänka på ngt annat en stund . Skulle eg plocka fram symaskinen o sy lite dynor, men det spar jag till helgen....