Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita tråden del 8

juliah skrev 2008-06-24 07:51:44 följande:
    Jag lotsar runt! Jag vill gärna hinna med syster lycklig också om det går.
    Känns tryggt ! Ja syster lycklig vill jag också hinna med...
    malins79 skrev 2008-06-24 07:52:31 följande:
    Jag kollade smhi.se och det verkar som om det ska bli bättre väder till helgen.
    Vad bra i så fall!
  • FruPuffen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-24 08:02:13 följande:
    Fru Puffen: Får jag paxa åt mig och Sandra också? Mimma: Egentligen är jag inte så förtjust i någon av dem. Kanske bäst att köpa de silvriga och måla. Tror Julia har gjort så.
    Det går bra! Då åker Mimma, Lizette, Lina o Himmelbit med mig! .
  • FruPuffen
    Videli skrev 2008-06-25 11:59:50 följande:
    Ååååå vad fiiiint. Vad har du använt dig av för färg när du målade kaklet?Vill måla vårat klinkersgolv i nya huset, vi har inte ork att lägga nytt nu, så tanken slog mig att måla det.
    I Kajsas blogg finns utförlig beskrivning på färger m.m. Jag har en länk dit från min blogg. Vet dock ej hur hållbart det är att gå på, det slits ju lite mera än när det är på en vägg... Är nog bäst att kolla med färghandeln!
  • FruPuffen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:50:06 följande:
    Har en köpare på Tradera som har skrivit adress sverigevägen i sverige. SKulle just skicka ett vinnarmail till denna köpare, men nu vet jag inte vad jag ska göra. Det måste ju vara en skojare eller? Hur skulle ni gjort?
    Ja skumt eller så någon som inte vill lämna ut sin adress på nätet helt enkelt? Är dock inte hemma på tradera...
  • FruPuffen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 19:55:27 följande:
    Låter ju toppen! Alldeles lagom att jobba deltid! JAg kommer nog aldrig mr att jobba heltid. Kan tänka mig att jobba 75% resten av livet!
    Håller med! Har aldrig mått så bra på jobbet som när jag hade mina lediga måndagar.
  • FruPuffen
    malins79 skrev 2008-06-25 20:00:17 följande:
    FruPuffen, du har ingen bild på ert kökskakel innan målning? Alltid kul att kunna visa maken som inte förstår att man kan måla sånt kakel som vi har.
    Jo! Jag har den i kameran, om en liten stund kommer före o efter... Hade egentligen tänkt visa det i bloggen när allt är klart, men jag kan ju visa för er här... vänta lite...
  • FruPuffen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-25 20:03:51 följande:
    Nu när det ändå mest är tjejer här som ska till stockholm på lördag så kan jag ju passa på att fråga:Jag hade ju sagt att jag troligtvis kunde ha bil. Men nu blir jag utan. Var det Fru Puffens bil som var fullsatt? Finns det plats i någon annan bil?
    Ja tyvärr...   Det verkar bli snålt med bilar som det ser ut, vi kommer nog inte med alla. Vet inte hur vi ska lösa det...
Svar på tråden Vita tråden del 8