Vita tråden del 8
solarna=stolarna
solarna=stolarna
Himmelbit: Ja det borde jag också testa med toaring... Det är tur att det är så varmt ute nu så att han kan springa utan byxor här på gården.
Ja det känns jättekul med Mälarön! Köpte ett vitt parasoll också, för 49 kr! Till Viggo att sitta under på gräsmattan.
Lina: Vad blir det för husfärg?
Videli: Vad spännande med försäljningen! Lycka till!!
Nublu: Inboxa mig din e-post adress så får du tillgång till den privata träffbloggen! Vad kul att du kommer! Ja till 4 år vill jag inte vänta, då bli jag också gråhårig... Blöjan ska bort NU. Jag är överygad om att han fixar det, men frågan är om jag gör det?
MM: Men lilla gumman... Det där är inte kul... Men dom är söta, ser nästan ut som bebisfötter
Mori: Oj vilken tuff tid!! Förstår att du har haft annat att tänka på. Kram till dig!!
Himmelbit: Ja jag vill ha det vita, inte det i natur... Jag behöver dock inte särskilt mycket, det är till två små fönster bara så det är inga pengar. Kanske ska chansa och beställa då! Kanske någon liten prickig vaxduk åker med då till Mälarön . Vad var det för byrå du köpt förresten?
Numberone: Lycka till! Men jag vet vad trist det är att vänta... Men SNART så...
Himmelbit: Luskade rätt på byrån i ditt galleri . Kanonfin!!
Hej Ninizen!!!
Nu är jag så trött, så trött. Klockan är alldeles för mycket. God natt!