Inlägg från: FruPuffen |Visa alla inlägg
  • FruPuffen

Vita tråden del 8

Sitter här och parallellsurfar lite... Lite OT kanske men,
    Undrar om två hemsidor:
    -
    Var hittar jag billiga vitvaror att beställa på nätet?
    -Var finns bra sidor med resor från alla resebyråer där man kan söka och få upp bästa alternativ?

• FruPuffen
    MiaMariah skrev 2008-06-06 21:08:23 följande:
     nix, ingen fotoutbildning utan jag bara knäpper och hoppas på det bästa använder iofs redigeringsprogram också men det gör ju de allra flesta idag.
    Åh du måste vara en naturbegåvning alltså .
  • FruPuffen

God morgon!
    Fler som vill vara med i träffbloggen? Inboxa mig din e-postadress i så fall, jag har tydligen missat att inboxa en del... Inte illa ment alls! Datorn gör inte som jag vill bara.
    Idag hoppas jag få med mig mor och far på loppis och trädgårdskafé. Jag hoppas också att maken hinner förbi Ikea och köpa trädgårdsgruppen Mälarö .

Julia: Åh vad skönt med en resa! Jag satt och kollade efter resor till hösten igår, får se vart det blir. Vad kul med paket också!

Malins: Låter mysigt med shopping, även om det! Var möblerar du om någonstans?

• FruPuffen
    malins79 skrev 2008-06-07 08:06:26 följande:
    Vi byter tvrum. Där tvn varit ska det bli "bibliotek" så jag ska hämta ett pelarbord som står i ett förråd, att ha tillsammans med två stolar jag målat och fixat nya dynor till.
    Kul! Vad lyxigt med bibliotek !
  • FruPuffen

God kväll! Här är det fotboll så då kan man sitta bredvid med datorn i knät . Har haft en intensiv dag. Albin snart 3 år håller på och pottränar (inte en dag för tidigt). Han har inte den minsta lust att gå på pottan. Har varit utan blöja i en vecka nu och fortfarande inget intresse . Har blivit mycket städa som ni förstår... Fick dock en timeout när maken kom hem och åkte till Ikea och köpte Mälarö-gruppen Solarna var dock slut så det blev två soffor istället.
    www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/IkeamsSearch&langId=-11&catalogId=11001&searchType=product&pageNumber=-1&orderBy=score&category=%23%7EProducts&query=m%C3%A4lar%C3%B6

Svar på tråden Vita tråden del 8