Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

Ninizen skrev 2008-05-28 23:43:15 följande:
    Du...förlåt mig....var inte meningen att skrämmas eller ngt. Men ont gör det ju, det kan man inte komma ifrån. Vi hoppas bara att du slipper mina 30 timmar . Nääää, förlåt, nu var jag där igen, haha. Det kommer gå skitbra. I promise!Kram på dig och sov gott!
    Ingen fara.... jag är inte rädd alls faktiskt, bara pirrigt nervös och ser fram emot förlossningen så mycket.
  • numberone
    knyttis skrev 2008-05-29 10:50:40 följande:
    Godförmiddag! Här har ni en darrig mamma som bara försöker överleva dagen...har noll ork. Fick ingen tid på vårdcentralen trots att jag ringde just när de öppnade... Imorn kommer maken äntligen hem. Behöver en kram!Malins - Gratta Saga 4år! Fotografen- Har ej målat porslinsfat sjäv men kommer ihåg att ngn i tråden gjort det... Kanske ngn annan mins. Vanilj - Skickar krya på dig hälsningar! Hopas de svänger. Vart skall ni resa? numberone- För mig blev de akut snitt första gången, känner nu som du inte rädd men pirrigt nervös- stooor förväntan! 99 dgara kvar för mig-2 för dig?!)
    Ja 2-3 dagar, det är beräkat till lördag....fick jag kika in hos dig?

Nu har jag varit och köpt överkastet och vet ni vad, det var halva priset... Jag gav bara 200kr för det.... Jätte nöjd! Hoppas att det ser bra ut på sängen med, kan inte prova ännu för gubben ligger och sover efter att ha jobbat natt....
  • numberone
    Kajsa 77 skrev 2008-05-29 14:40:04 följande:
    Operation måndag morgon! *nervös och lättad*
    Grattis...eller vad säger man!! Skönt att det blir av så snabbt efter att strejken avslutades... minns inte vad det är får op. men önskar lycka till....
  • numberone

Kajsa:

Tänk att man ska behöva bli sur och vrång för att få sin vilja igenom.....Vet inte hur många såna samtal jag haft med kärringen i receptionen hos gyn för att få hjälp, det var visserligen privat men iallafall.... går inte att vara snäll om man vill ha hjälp, tyvärr!!

• numberone

Håller på att lägga in bilder i bloggen nu på överkastet och jag blev faktiskt väldigt nöjd med det.... herrejösses för 200 spänn...då kan man ju tröttna på det efter sommarn....Skulle vilja ha ett från GreenGate egentligen men 2000 har jag inte möjlighet att lägga...

• numberone
    misak skrev 2008-05-29 15:44:51 följande:
    Supersnyggt! Härligt med dörren som gavel också!
    tack...jag tycker det blev himla bra mot den grå väggen med....finns liiite grått i överkastet
  • numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-05-29 16:46:18 följande:
    Jättefint överkast!Ett sånt vill jag med ha. Är det vitt på baksidan?
    Ne det är blå-vit randigt.... inte helt kritvit
Svar på tråden Vita tråden del 8