Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

Hej!!
    Nu är vi ÄNTLIGEN hemma med lillsnoffsan..... Resultatet på hennes magnetröntgen visade lindriga tecken på att hon varit med om en mycket tuff förlossning. Vad det innebär för framtiden vet ännu ingen utan tiden får visa det. Hon kan växa ifrån allt men vara lite efter i svängarna men det kommer vi jobba med jätte mycket och blir det nån skada så kommer den att vara lindrig som vi förstått det. Vi är så lyckliga!!!!

Här är vår prinsessa Ellen så länge till orken kommit för att blogga om förlossning osv.

Lillsnoffsan.jpg

• numberone
    Beatrize74 skrev 2008-07-04 21:55:06 följande:
    Ellen...välkommen till världen du fick springa ikapp för att komma med på färden, sträck ut fötterna nu i vagn "Första klass", njut av fåglar, solsken och glass Bredvid dig sitter din far och din mor, du alltid i deras hjärta bor, vad som än händer, vad som än sker, finns de där bredvid dig, och livet ditt överser. Du är så vacker och så otroligt unik, ingen annan liten Ellen kommer vara dig lik, ditt leende och din familjelycka kommer lysa upp hela världen, lycka till nu Ellen, lycka till på färden! Kram Bea
    Vackra ord som går rakt in i hjärtat!! KRam
  • numberone
    MiaMariah skrev 2008-07-09 14:40:18 följande:
    Maria V, Videli o Bea - tack!Juleja - den kommer från Lina Gardelid.Jea Jea - såå söt! vad heter hon? älskar springer spaniel, skulle inte heller ha nåt emot en.Bea - jättesöta kuddar!numberone - hon är helt ljuvlig, hur mår hon? och du?
    Vi reder oss mer och mer alla tre .... skönt att vara hemma och få vara en riktig familj. ÄNTLIGEN!!
  • numberone
    LCroft skrev 2008-07-10 16:27:08 följande:
    Som synes är den inte i bästa skick men den får duga tills jag hittar den perfekta Och nej, här blev det inte piffat, leksaker som svämmar över
    oj va fin!!! Älskar det typsnittet....
  • numberone
    LCroft skrev 2008-07-10 16:58:30 följande:
    Hihi, då var det samma som du hade! Det var din pall jag hade i tankarna nämligen
    Det kan bara bli bra med det helt enkelt K
  • numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-07-16 12:41:36 följande:
    NumberoneKul att se dig. Hoppas att allt är väl med lilltjejen!Dynorna kommer från ett varuhus i "obygden" "Börjes" i Tingsryd. Ledsen, men det verkar som att jag blir ensam om just detta fynd
    Ja det är bra med lillan, hon har börjat smutta lite på flaska så det är mycket träning med den numera. DET SKA GÅ!!

Attans att de inte fanns i en vanlig affär, för de var väldigt fina!
  • numberone

Är det någon som minns vad rollern hette som Isabelle använde på äntligen hemma när hon målade om ett kök till vitt. Den gjorde att det blev helt slätt....

• numberone
    numberone skrev 2008-07-16 12:48:35 följande:
    Är det någon som minns vad rollern hette som Isabelle använde på äntligen hemma när hon målade om ett kök till vitt. Den gjorde att det blev helt slätt....
    Hon målade luckorna....
  • numberone

Tjock kulan:

tack... var ett bra tag sen jag var inne å kikade här....

malins79 skrev 2008-07-16 13:17:57 följande:
    Jetstrykare
    JAAA TACK!!!
    Anton2005 skrev 2008-07-16 13:14:31 följande:
    Hej på er! Jag är inne en snabbis för att berätta att lilla Algot har kommit. Vi åkte upp till förlossningen igår för att kolla om det ändå inte var vattnet som gått i torsdags som jag trodde. Läkaren konstaterade att det inte fanns mycket vatten kvar och det blev igångsättning direkt. Ska jag vara ärlig så var förlossningen en skräckupplevelse men nu är vi redan hemma och mår bra. Algot föddes idag 00.01 och är såklart världens sötaste :)
    Stort GRATTIS!!! vilket fint namn ni har valt till killen....

JAG AVSKYR när det busringer folk.... det ringde en kille och presenterade sig som Andreas och att han ringde från Elektrolux vitvaror och undrade om vår kyl och frys går. Tyckte det lät lite underligt men jag svarade ja (vi har visserligen bosch men what ever) då säger han till mig att det är bäst att jag springer efter dem i så fall....väldigt lustigt
  • numberone
    Tjock kulan skrev 2008-07-16 13:27:24 följande:
    Anton:Grattis och välkommen till världen lille Algot Numderone: Redan planer på köksmålning, trodde du hade fullt upp med att snusa bäbis, blöjbyten o sömnlösa nätter
    Ja jag är sugen på att komma igång med lite, mycket för att tänka på annat än hur det kommer bli med Ellen i framtiden. Sover som en stock på nätterna, hon skriker inte och verkar sova hela nätterna för när klockan ringer för att det är dags att gå upp och mata (via sond) så sover hon oftast igenom målet. Jag tar 03.00 passet och sen går Anders upp och tar 07.00 passet
Svar på tråden Vita tråden del 8