Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-05-29 17:00:14 följande:
    numberone: Jag skulle titta i ditt galleri efter överkastet, men jag är inte inbjuden. Får jag titta in?
    Ligger i min blogg.... har nästan inga bilder här på FL alls... men det är klart att du kan få komma in ändå
  • numberone
    LCroft skrev 2008-05-29 18:43:53 följande:
    Kom fram till att eftersom ni andra bjuder på så fina piffade bilder så behövs det lite opiffade bilder och en hel del fantasi med Håll till godo! Sittgruppen, tänk er duk på bordet, ordentliga blommor och en hel del kuddar!Mera, runt "hängträdet" har jag satt kryprosor som ska blomma rikligt i vitt stod det, återstår att se... Och på bilden nere till höger finns det en annan buskros som ska blomma rikligt i stora ljusrosa blommor. Här ser man bättre var kryprosorna finns, på högra sidan om trappan har jag planterat en klätterros, som även den ska blomma rikligt i ljusrosa. Som sagt helt opiffade bilder, men nu ser ni lite av det vi hållit på med, lagt skifferstenar och planterat. En bråkdel som syns här på dessa bilder, svårt att ta bilder när solen lyser.

Guuuuu va snyggt!!!

mimma :

Ja det blev ett himla bra köp!!

• numberone

L Croft:

Det är det som får en att fortfarande klara av att vänta... att det inte är för evigt!! Har ju lite att pyssla med under tiden så det ska väl gå.... Den lilla är ju här inom 2 veckor *iiih*

• numberone
    LCroft skrev 2008-05-29 20:32:19 följande:
    Kanske du borde försöka hoppa lite försiktigt? Jag är ju inte alls nyfiken på vem som döljer sig där inne i din mage, inte alllls....
    Oh man kan ju faktiskt hoppa i sängen lite, inte så långt ner om man hoppar utanför....
  • numberone
    LCroft skrev 2008-05-29 20:38:55 följande:
    Hmm.... låter kanske lite farligt ändå, hoppa på golvet istället lite försiktigt är du snäll
    hihi! Ja det kanske är bäst....
  • numberone
    LCroft skrev 2008-05-29 21:07:52 följande:
    Visst är det Nästan för go stämning saknar er när man inte hinner vara inne här och nu när jag borde gå och duscha så sitter plötsligt rumpan som gjuten på stolen
    Ja det blir som bly i rompan!!
Svar på tråden Vita tråden del 8