Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-05-28 11:16:51 följande:
    Nu ändrar jag min räknare till unika besökare. Inget kul om den ska visa mina besök. Kanske får ändra tillbaka till susnet istället
    Men räknar susnet bara helt nya besökare?
  • numberone
    malins79 skrev 2008-05-28 11:40:12 följande:
    Nu verkar det fungera! Jag gjorde nog fel när jag la in nästa kod på ny rad och inte dirket efter.Numberone 125kr har jag för mig tvättkorgen kostade.
    Den är hur läcker som helst!!

Ja nu ser jag siffror men det uppdaterar bara en gång... jag har gått in tre gånger utan att det uppdaterat mer... lite trist tycker jag, skulle vilja ha varje gång nån besöker....
  • numberone
    JagOchHan skrev 2008-05-28 11:48:38 följande:
    numberone - jag lade oxå in susnets räknare och den blev aldrig uppdaterad, tog bort den. Vill oxå ha en som räknar alla som kommer in. Med alla mina 5 läsare eller nåt
    hihi jag har inte heller så många å då är det ju roligt att se hur många det faktiskt är på rikigt som läser.... men på en räknare stod det att det tog en del tid innan den uppdaterade besök igen... så att man inte kan klicka uppdatera 78 gånger under en minut och få så många besök...
  • numberone
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 11:51:28 följande:
    Numberone,Din räknar inte heller upp mig när jag gör flera besök....
    Men om man tog den från utvecklarna så börjar den på 1356755 besökare och det vill man ju inte heller.... Hmm får klura lite på det här tror jag
  • numberone
    misak skrev 2008-05-28 13:47:24 följande:
    Numberone -> Jag kommer inte in på din sida, Jag tänkte att du kanske hade lite fina inredningsgrejor där!
    Har lagt till dig men jag har nästan inga bilder här på FL...har lagt det i min blogg i stället...
Svar på tråden Vita tråden del 8