Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

Nattönskan skrev 2008-05-25 13:49:27 följande:
    Hej hej Hoppas alla har det bra Numberone: www.ordsprak.se har väldigt mycket olika fina ordspråk, de kanske har något fint? Ser att ni pratar lite om det där med att gå över, för mig har inget stämt med varken min egen mamma el svärmor, första gången gick jag över 12 dagar och andra gången startade själva förlossningen dagen innan beräknat men hon föddes inte förrän dagen efter beräknat Men jag vet hur spännande och roligt det känns att sitta och fundera och vänta, ni har så mycket roligt framför er. Jag har lite nytt i min blogg och skulle behöva lite hjälp i inlägget om stolen (den 24 maj) ska den målas eller inte? fyrarum.blogspot.com/

Tack för tipset!!

Jag längtar så otroligt efter att få snusa bebis och känner mig så redo för förlossningen... Jag ser bara fram emot det, även om det känns som om den aldrig kommer att titta ut

Kaktus:

Ja jag tror det blir toppen!!

• numberone

godmorgon!

Jag är helt slut dygnet runt numera känns det som.... Idag skall jag fortsätta att fixa med min lilla byrå som skall stå i hallen.... funderar på om jag vill ha den lite glansig eller matt...

• numberone
    Sötnöt skrev 2008-05-26 20:15:13 följande:
    Åh...underbart *avundsjuk* Men man kan pruta ganska bra där! Prutade själv ner en superfin dubbeldörr som jag gjorde om till sänggavel. Ordinarie pris 1000, men fick den för 800. Helt OK.Det jag däremot har riktigt djup ånger för, är att jag förra sommaren såg en såndär vit jättefin dansk barn säng *glömt namnet*. För 1000:-. Men av någon konstig anledning blev jag helt plötsligt supersnål....och struntade i att köpa Skit också, mår dåligt bara jag tänker på det
    Usch det är så jobbigt när man får sån ångest... Det är så svårt att släppa!
  • numberone

Sötnöt:

Den är så fin den lilla dikten... för nog lär det bli ett juni-barn här...den lilla lär inte titta ut denna veckan....

älskar dikter!! Har målat en bit planka idag för jag tänkte göra två ljusstakar ala Skarp med dikter på och sätta i antingen hallen eller i sovrummet....

• numberone
    Kajsa 77 skrev 2008-05-26 21:14:33 följande:
    Godkväll på er!Sitter här och blir förbannad. Fick ett mail från en av mina läsare på bloggen. Hon skrev att en copycat har gjort en blogg med exakt samma namn som min! Men hur fantasilöst var inte det?? Känns skittråkigt!!! Vad gör man? Ska jag skriva ngt i hennes blogg?Här är länken till kopian: www.blandkuddarochbusigabarn.blogspot.com
    En del är bara FÖR tråkiga!!
  • numberone
    Kajsa 77 skrev 2008-05-26 21:20:45 följande:
    Tack Miamariah!!! Såg att du skrivit i hennes blogg! ÄR det ett sätt att försöka få fler läsare eller har hon bara dålig fantasi? Eller vet hon ens om att min finns?
    Ja det kan ju vara precis vad som....
Svar på tråden Vita tråden del 8