Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

DLL:

Attans förklylning...helt värdelöst!! Hoppas att du piggar på dig snart är i full fart igen inom kort!!

• numberone

ninizen:

Tack!! Det blev en sån himla skillnad mot Malmgaveln vi hade innan.....

DLL:

Men du det är väl inte nåt i huset som gör att du blir krasslig???

• numberone
    Beatrize74 skrev 2008-06-03 19:58:54 följande:
    Kan inte tro att jag äntligen har läst ikapp...för första gången på evigheters evighet. ...IMORGON KOMMER KÖKET!!!!!!!!!!!!!Jag bara måste få skriva det med stora bokstäver. Det kommer ta upp all plats i vardagsrummet för vi ska börja montera det först på fredag då vi får backup från höger och vänster. Nu håller maken på att göra klart golvunderlaget där det ska stå. Det är så spännande!
    Oh va roligt att få nytt kök!!!! Mycket stök som verkligen är värt det när det är klart!!
  • numberone
    Himmelbit skrev 2008-06-03 20:01:47 följande:
    Hur är läget? Inga bäbisar i knät?
    hihi ne skruttungen ligger bara å latar sig där inne.... har sagt till att det är fint väder ute och att det faktiskt är bra med lite frisk luft....
    Beatrize74 skrev 2008-06-03 20:02:51 följande:
    Hej NO...vi ska inte tjata om magen...men ser ju att du fortfarande är här! Ja-a...stök är det sannerligen. Jag har ALDRIG haft det så stökigt hemma som jag har nu. Jag kan ju inte säga att jag direkt trivs. Jag överlever enbart på de drömmar jag har om mitt drömkök. Himmelbit - ja...jag ser verkligen fram emot det...något så otroligt...fast jag har samtidigt svårt att ta det på allvar...att det verkligen kommer bli ett kök.
    Ne det dröjer nog en aning till innan den där lilla busen kommer ut....

Skönt att det går å drömma och förhoppningsvis får ni upp köket ganska fort!!
  • numberone
    Himmelbit skrev 2008-06-03 20:09:42 följande:
    Till NO´s bäbis! Härmed vräkes du från din enrummare! Du bör lämna SENAST imorgon eftermiddag. Men det är allra senast. Du bör därför påbörja flytten redan inatt. Tänk inte på städningen - det ordnar sig!
    hahaha!!
  • numberone
    lasseliten skrev 2008-06-03 20:11:07 följande:
    Numberone - vet hur det är att gå över tiden. Ebbe kom 14 dagar efter BF. Jag började nästan tro att han skulle stanna i magen för evigt Håller tummar och tår för att er lilla snart vill känner att det är dags
    Jag har ju fått en prel. dag för igångsättning så jag har ju lite ett mål att sikta på .... 15 juni
  • numberone
    Himmelbit skrev 2008-06-03 20:15:50 följande:
    Ibland kan det hjälpa ta till lite hårda tag Du får meddela mig om han/hon inte skulle lyda....

Det skall jag göra!!

Beatrize:

Timell bygger en friggebod, han började förra veckan och skall göra klart i dag!!

Svar på tråden Vita tråden del 8