Inlägg från: numberone |Visa alla inlägg
  • numberone

Vita tråden del 8

Kikar in.... Håller mig rätt mycket i bakgrunden numera känner jag... Har inte tid till annat än längta efter den lilla busen i magen!

Ni har alla så underbara bloggar och jag försöker att kika in i dem lite då å då, lämnar nån liten kommentar här och var!

• numberone
    juliah skrev 2008-05-03 22:48:09 följande:
    juliasvitadrommar.blogspot.com/Lite nytt!Så spännande numberone! Förstår att du längtar.
    Japp... vet även vad det är för en liten filur som jag väntar på till 99% och det är väldigt härligt... det är dock lite hemligt för Anders har inte en aning och vill inte veta förrän på förlossningen....
  • numberone

Hej tjejer!

Efter en liten tids frånvarande har jag ny fräschat till i bloggen och bjuder på ett nytt sött inlägg.... välkomna in!! (kommentera i bloggen)

• numberone

Jag håller på att greja med en pianostol här hemma som tidigare har varit i nån svart/brun jäkla färg.... Har slipat men iofs inte fått bort all färg, men tillräcklig ruggad för att den nya färgen ska fästa.... problemet är att när jag målar så är det som om den mörka färgen "reser sig" och kommer upp till ytan typ som kvistar ibland kan göra. Har någon nån bra idé på vad jag skall ta mig till.... håller på att göra stolen till små flis snart!!

• numberone

Gosevännen:

Skall fixa så du kommer in till mig sen i fortsättningen... tack för svaret i allafall....

Skall testa på torsdag och se om det blir bättre med oljefärgen då. Jag som tyckte det var en smidig färg att måla med, tji fick jag!! .... Får ha andningsmask på mig för A får minsann inte ta mina projekt ifrån mig

Svar på tråden Vita tråden del 8