-
Jag har packat ner ett par mysbyxor, ett par linne, en kofta och underkläder!!Anton2005 skrev 2008-06-10 11:25:39 följande:Jag funderar på om det kan vara skönt att ha någon klänning men jag hittar ingen passande
-
Mmm det är ju det egentligen även om det är himla svårt.... Jag hade satt en gräns till idag den 10 juni (även om det nu inte varit så lätt att sikta på utan psyket har svikit ett par gånger)Anton2005 skrev 2008-06-10 11:27:21 följande:Jag är bergis på att jag oxå kommer få gå över tiden. Förra veckan hade jag en del förvärkar o sammandragningar men nu känner jag inte ett smack så det är väl lika bra att ställa in sig på nån vecka extra
-
Jaja jag ska snart få "röka" ut min lilla bebis..... Hoppas på en tid snabbt kvickt och lätt när jag varit hos bm på torsdag....
-
Åååå va fina!! Kanon när man har pengar innestående så...malins79 skrev 2008-06-10 11:37:42 följande:Beställde precis dessa i vitt www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx hade 60% rababt på valfri vara. Jag har dessutom 299kr tillgodo efter att jag skickade tillbaka pallarna som gulnade så dessa kommer kosta mig 20kr istället för 699kr (behöver ha 250cm långa)
Älskar de rosa med.... -
Mina är tunna och sen är det väl inte dödligt varmt på bb heller?!Anton2005 skrev 2008-06-10 11:39:39 följande:Ha ha...nej men nu snart måste det ju vara dax.Orkar man ha på sig mysbyxor på BB om det är så varmt som det varit senaste veckan, funderar jag på
-
Oh nattlinne har jag stoppat ner med....
Hanna:
Bra att tänka på ... att inte ta med nåt som man inte får på nu!!
-
Kikar in.....
-
hihi ne ingen bebis ännu tyvärr..... men imorn ska jag in för kontroll på förlossningen och kanske att vi får stanna kvar då annars blir det troligen igångsättning senast på måndag. Känns väldigt skönt att ha lite tider framför sig, lite lättare att slappna av...
-
Ja det känns jätte skönt att kunna se framåt.... innan såg jag bara hur jobbigt det var att gå över tiden... nu är det liksom nedräkning igen!
Det blir jätte pirrigt när jag tänker på hur nära det egentligen är tills den kommer ut. Hur mysigt som helst!!
Nu ska jag laga mat och kolla igenom bb-väska osv. så jag har allt jag behöver...sen är det fötterna upp i soffan och läsa Lantliv som gäller!!
-
Ja det känns så himla mysigt... Ååå vad jag ska lukta och pussa på den mycket!!Camilla R skrev 2008-06-13 12:55:34 följande:Åh.. Så härligt! Ja, inte att gå över tiden, det vet jag precis hur det känns -men ändå, den där pirrigheten över att veta att NU snart så skall vi äntligen träffas, bebisen och jag! Kram och lycka till!Njut ordentligt av tidningen och bara koppla avJag har idag gått 13 dagar över tiden.... fyyyy va jobbigt att gå en hel månad. Varför lät dem dig gå så länge?Daggdroppen skrev 2008-06-13 12:59:38 följande:numberone: Hur länge har du gått över? Jag gick också över och tyckte inte heller det var så kul Min son var beräknad till 26 januari så då nyåret hade passerat började jag vänta. Men han kom en månad senare, den 31 januari. En låååång månad. Men jag tcykte också det lättade då jag fick en tid för igångsättning. Men den behövde jag aldrig
Fru Puffen:
Iiiiiiiih det är så spännande!! Kram