Vita tråden del 8
Hej på er!
Jisses Videli vilket fint hus Ska ni göra något åt det direkt nu innan ni flyttar in för att få det direkt till ert eller gör ni inget alls? Det verkade ju bra, snyggt och fräscht!
Kajsa: Läste din blogg och tårarna började tränga fram Kände sååå igen mig från förra op som vi var på. Första nedsövningen gick sådär, men den andra (som blev på grund av att operationssåret hade spruckit upp) var värre. Då brast det totalt för mig och jag bara grät. det värsta var att han som opererat uttryckligen sa till mig att "det är väl inget att gråta över". DÅ fan skulle jag ha kunnat ge honom på käften. Det var ju hans FEL för sjutton! Om morgondagen ännu. Har just tillbringat hela dagen på sjukhuset och labbet. Det verkar BLI rörinstättning imorgon, men de bestämmer slutgiltligt då vi kommer dit imorgon bitti. Som tur var så fick vi komma till 7.30 och inte till 6.45. Usch, bävar redan för jag hatar att vara på sjukhus. Klarade ju med nöd och näppe av att sova den natten han var inlagd då han var så sjuk i vårvintras. Men men... bara det blir av blir det kanske bättre.
Hoppas din tjej repar sig fort nu. Hur mår hon idag? Blöder det ännu och mår hon fortfarande illa? Har hon fått komma hem?