LinaoMatilda skrev 2008-07-07 14:26:47 följande:
Vi har också bastu. Har ingen bild på den men kan ta. Vad är det du vill se?Fluffiga: Kul att se dig! Mina två semesterveckor har redan rusat förbi och jag jobbar igen. Låter kul med shopping Bilder?
Kul att se dig med

Tråkigt att din semester redan är slut
Det mesta är redan inslaget, så det är inget jag kan ta bild på egentligen. De flesta av presenterna är barnpresenter. Men två andra blev det också. Ett fint vitt tvålfat med en limegrön fräsch och underbart gott doftande tvål på till min mamma. Ska ännu köpa nya handdukat till i matchande färg. De ska snart renovera badrummet och efter lite tips från mig så blir det ungefär som jag också skulle ha renoverat

Så då är det ju lättare att köpa presenter dit

Den andra var en skål där det står Hem luva hem på och en kökshandduk till. Riktigt Carl Larsson över det, och det ska min svägerska få då vi åker dit nästa vecka!
"Dit" är förresten till Sverige!!! Jepps, jag ska komma över till er och vara från söndag till torsdag kväll

Kör över till Umeå på dit vägen och från Sockholmpå hemvägen. Ska också passa på att hälsa på min kusin i Sthlm

Och vet ni något kul. Alla billigare hytter var slut på båten och det fanns EN hytt kvar - En LYXHYTT! Så vi ska lyxa till det och ha det riktigt mysigt på hemvägen

För hem måste vi ju och utan hytt går ju inte...