Inlägg från: Daggdroppen |Visa alla inlägg
  • Daggdroppen

Vita tråden del 8

och mina är oranga Så kanske det är liiite olika då? När har du köpt ditt kitt?

• Daggdroppen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-11 21:08:37 följande:
    hahaha, ja du det är tydligen ett tag sen...
     De är tydligen dryga då
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-11 21:07:36 följande:
    Hallå i tråden Kaktus: Grattis!! Vanilj: Så fina saker du har köpt. Men det där väger inte 6kg, jag vill se mer
    hej på dig
    Kajsa 77 skrev 2008-06-11 21:10:02 följande:
    Har haft avslutningsfest med elever och föräldrar ikväll. Fick en fin blomma och ett set med body lotion och shower cream och en glitterpuff från Kicks. Så sött av dom!
     Härligt
  • Daggdroppen
    Kajsa 77 skrev 2008-06-11 21:11:33 följande:
    hihi, eller så är jag för snål för att anända dom så ofta!

FruPuffen skrev 2008-06-11 21:12:35 följande:
    God kväll! Tillbaka från Gruvgatan. Kändes som det var lite urplockat... Hade hoppats på mer Greengate! Men jag köpte iallafall lite beslag. Dels till skänken som ska vara i matrummet och 3 krokar till tvättstugan. Åsså blev det en äggkorg och en ljuslykta i form av en flaska.
     Härligt! Bilder?

Nu ska jag gå och sova. Är sååå trött!
  • Daggdroppen
    LinaoMatilda skrev 2008-06-11 21:13:35 följande:
    Fluffiga: Trevligt med lena fötter Hur går det med grönsakslådorna?
    Snabbsvar - jag har inte gjort något alls än! Men jag har planer...
  • Daggdroppen

Hej på er och hej på dig Mia. Hur är det riktigt fatt med dig? Är du trött och nere? Så tråkigt med krocken, men är ni ok???

• Daggdroppen

www.have2have.se/product.asp&sub=0&page=1

Vill varna för dessa gummistövlar som någon tipsade om!!!

Jag har de vita med blommor på och de var värdelösa!!! Efter bara några några gånger så började de läcka ganska ordentligt! Det var i limningen mot själva fotsulan som de sprack upp... VÄRDELÖSA så det förslår! Men snygga var de... Fundersam

• Daggdroppen
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 11:03:51 följande:
    Fluffiga,Trist! Reklamera!
     Men då måste man väl ha kvitto också?

och de gick sönder förra hösten....

Då går det väl inte att göra något mera?
  • Daggdroppen
    Vaniljdröm skrev 2008-06-13 11:08:03 följande:
    Fluffiga,Köpte du dem på nätet? Isåfall borde ordern duga som kvitto. Det gör den på Ellos iaf.Jag tycker att du ska klaga även om det gått en tid. Hatar undermåliga produkter. Särskilt när de är så dyra.
     Nej jag köpte dem i en äffär och har nog inte kvittot sparat... De SER använda ut, fast de är inte använda många gånger!!!

Funderade nog på det, men har aldrig reklamerat så jag visste inte hur jag skulle  våga tillväga....

Nu MÅSTE ju Numberone förresten vara på BB och snusa bebis Hon har inte varit inne sedan i tisdag
Svar på tråden Vita tråden del 8