Vita tråden del 8
Videli: Det beror ju på höjden och ergonomin. Är de JÄTTE lågt??? Har svårt att bedöma exakt höjd...
Videli: Det beror ju på höjden och ergonomin. Är de JÄTTE lågt??? Har svårt att bedöma exakt höjd...
Ja det är ju sant...
Ser att en gammal symaskin skymtar till vänster,och de brukar ju vara ungefär den höjden också tror jag. Ställ dig vid ett bord i den höjden och känn efter! Jag har aldrig sett dig men har för mig att du är en ganska lång person Vild chansning!
Så tror du att det känns bra där??? Snyggt skulle det ju vara, men om det inte är praktiskt så försvinner ju lite av glädjen att stå där och njuta också...
Vår bänk i tvättstugan är på 91-92 cm någonting och det är lagom för mig!
videli: Jag tror det blir bra ändå med ett litet fack framför. *Föreställer mig massor med mårbacka och blir avis*
Kul med taxi. Till mina två skolor kommer alla barn som ska ha skolsjuts med taxi
Nu har jag just varit ute och grävt i blomrabatter. Har ju bara knappt börjat så det finns massor att göra!
Tidigare idag var jag till en kollega i jobbärenden, och efteråt gick vi runt i hennes trädgård. Till hösten så ska jag få massor av perenner av henne och jag fick gå runt i trädgården och säga hepp för allt jag ville ha Lyxigt va? Hon hade också sått något som hette Hallonakleja som jag fick av henne. Små obetydliga plantor som kommer att bli fina bara de får växa till sig
Ja just ja, det var ju DET jag också skulle kommentera...
Shit! HUR månnne DET ska bli???
Det enda jag gillat som hon gjort är senaste äntligen hemma då hon gjorde om ett kök. Det blev ju VITT. Tänk att HON kan måla vitt
Nääee, det ska nog till mycket ifall jag ska följa sommartorpet i år...
Välkommen hem Julia!
Du är så duktig Miamariah på att fota!!!! Gillade grillbilden
Jag har inte ens sett maken idag Han åkte tidigt imorse och är inte hemma än. Men det är så vanligt! Iofs så är han ju inte så ofta bortrest, men han är sällan hemma (inne) ändå så jag är van
Vaniljdröm: Kolla först upp hur mycket luftspalt det behöver vara. Har för mig att det är en orsak till varför det oftast blir ett mellanrum... Passar de isåfall precis in?