Vita tråden del 8
Vad konstigt jag skrev...
GÅ TILL VÄGA menade jag!
Vad konstigt jag skrev...
GÅ TILL VÄGA menade jag!
numberone: Hur länge har du gått över? Jag gick också över och tyckte inte heller det var så kul Min son var beräknad till 26 januari så då nyåret hade passerat började jag vänta. Men han kom en månad senare, den 31 januari. En låååång månad. Men jag tcykte också det lättade då jag fick en tid för igångsättning. Men den behövde jag aldrig
Kajsa: Härligt med skolavslutning! Fast det haglar
Själv får jag inget gjort. Är fortfarande trött och orkeslös. Går mest bara runt.... Har nyss printat ut några recept på vinbärskakor/pajer. Tänkte eventuellt baka lite för jag har massor av vinbär i frysen från ifjol.
Vi ska eventuellt hämta en kattunge ikväll också, så isåfall kanske det är bra att ge en kaka i utbyte
Fin hylla och fint bord förresten, Vem det nu var som visade...
Hur är det riktigt hos er med skolavslutning? Slutar inte ALLA skolor på samma dag??? Och finns det skolor som slutar mitt i veckan också??
Här slutar alla samtidigt! (Vad jag nu vet).
Vad knasigt och konstigt ni verkar ha det Eller har jag missförstått?
Kajsa: Ahaaa... Men här säger vi "riktigt" lite senare i meningen, alltså t.ex. "Hur är det riktigt hos er"
Men det är ju nästan tvärs över vattenpölen då också
Hej på er!
Tråkigt med svåra förlossningar
Och tråkigt Mia att det inte blir bättre med nacken
Själv har jag fullt upp med tusen saker. Vi har bl.a. tagit en ny kattunge idag. Maken och sonen döpte den till Maja!
Imorgon blir det möhippa hela dagen för min bästa kamrat!