Vita tråden del 8
Godkväll i tråden!
Efter förmiddagens prat om Rusta blev jag också inspirerad och for dit med barnen och en väninna. Jag köpte den supersöta ljusblå ugnsformen, den blommiga skålen, bullformar med rosmotiv, muggar och små skålar som ser handdrejade ut, lite olika servetter och två flytvästar.
Nu vet jag inte om just de här var de som blev underkända i testerna av flytvästar, men det var ju bara två som blev godkända eller hur det var? Jag ska låta barnen prova den i svärisarnas pool så ser jag på ett ungefär om de kan vända sig i dem eller inte.
Sedan blev det en hel del traskande på stan. Det var två trötta barn och två trötta mammor som for hem. Jag har inte skrivit så mycket om det, men jag har fortfarande ont i svanskotan och det är smärtsamt att sitta och köra bil, men har inte varit iväg till läkaren. Måste, måste, måste komma iväg.
Har sytt två kuddar till ikväll. Tänk vad roligt det är. I övrigt är jag supertrött. Jag ska lägga mig tidigt nu och läsa klart "Flickan med majblommorna.
Jag har tyvärr inte ork att läsa ikapp nu, men hoppas att allt är bra med er andra nu.
Kram Bea